Benny en Misty en personeel stellen zich voor!

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
K

Kimberley

Gast
Gast
Hallo kattenvrienden,

Eindelijk een leuk kattenforum! Ik als "baasje " van mijn Misty en Benny ga me hier wel vermaken denk ik :)

Eerst even voorstellen:)

Ik ben Kimberley, 25 jaar, getrouwd met mijn lieve man en met hem onze mooie dochter Elivia van 16 maanden :) Al mijn grootste gedeelte van mijn leven opgegroeid met katten, ik weet niet beter :) Helaas ook de verdrietige kant mee moeten maken, in tijd van 5 maanden vorig jaar 2 van mijn maatjes moeten laten inslapen :( Mijn Doki van 13 jaar, aandoening aan zijn schildklier waardoor ik een hele moeilijke beslissing moest maken. Daarna (Mini) Cooper, een poesje die ik had geadopteerd vanuit Spanje en maar 3 maanden bij ons mocht blijven, ook in moeten laten slapen omdat zij is besmet geraakt met het Fip virus. Ze mocht nog geen jaar worden.

In september vorig jaar onze Benny geadopteerd, een kater van 5 jaar :) Pas toen ik thuis kwam zag ik hoe hij er aan toe was. Stonk enorm naar urine en zat onder de vlooien en korstjes. Ik heb dan ook geen goed woord over voor het asiel waar hij vandaan kwam. Ik ben heel dankbaar voor hem, zo'n ontzettende lieve kat! Hij is helemaal opgeknapt. Benny is de kat op mijn profiel foto :)
En ondanks de nare ervaring van het asiel waar hij vandaan komt, zal ik toch voortaan een kat uit het asiel adopteren. Die beestjes verdienen een 2e kans! Met name de volwassen dieren, bewust daarom ook voor Benny gekozen omdat hij al "oud" was en over het hoofd gezien zou worden. Nou, je kan niet om hem heen; hij is groter dan de pup van onze vrienden :)

En dan onze lieve Misty. Onze lekkere neuroot. Onze dame van alweer bijna 12 jaar. Ons kleine fijne meisje, die ook het nodige heeft meegemaakt. Zo is zij een keer mishandelt met een sigaret die op haar hoofdje is uitgedrukt. Dader is helaas nooit gevonden. Na een hele lange weg heeft ze het vertrouwen weer teruggevonden en zit en is ze het liefst bij mij. Overdag beneden, s'nachts bij mij op het kussen.

Allebei onmisbaar! Misschien krijgen ze er binnekort nog een vriendje bij.. :)

Tot zover mijn beknopte introductie ;)

Groetjes Kimberley en een kattenpootje van Misty en Benny

Hallo en welkom Kimberley.:BC18

Fijn dat je ons gevonden hebt.
Ik lees het al veel ervaring, ook op het verdrietige vlak helaas. sterkte nog met dit verlies.
Voel je vrij om topics te starten en vragen te stellen etc...
Er is een eigen "mijn katten" pagina waar je de vriendjes kan voorstellen aan ons allemaal.
Maak overal gebruik van en zijn er vragen stel ze gerust.

Dank je wel voor het compliment :BC22

Groetjes,
Edwin.

Welkom Kimberley! Leuk dat je erbij bent!
Fijn dat Benny en Misty nu een goed huisje hebben na alle ellende die ze hebben gehad.

W.webp

Op ons forum,Kimberley en poezels.

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2