8 okt 2022 #1 Lieveke Actieve kat Ik heb nog eens een bewerking gemaakt van Lieveke, Het is een verslavend hobby geworden
8 okt 2022 #2 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Lieveke zei: Ik heb nog eens een bewerking gemaakt van Lieveke, Het is een verslavend hobby geworden Bekijk bijlage 18309 Klik om te vergroten... Doe je dat met een tekentablet of gewoon met de muis? Leuke hobby.
Lieveke zei: Ik heb nog eens een bewerking gemaakt van Lieveke, Het is een verslavend hobby geworden Bekijk bijlage 18309 Klik om te vergroten... Doe je dat met een tekentablet of gewoon met de muis? Leuke hobby.
8 okt 2022 #3 Lieveke Actieve kat Hoi Edwin, neen met de muis, maar is niet zo simpel als je iets wilt bij tekenen of corrigeren.
8 okt 2022 #4 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Lieveke zei: Hoi Edwin, neen met de muis, maar is niet zo simpel als je iets wilt bij tekenen of corrigeren. Klik om te vergroten... Met zo'n teken tablet is het stukken makkelijker maar ja die krijg je ook niet gratis
Lieveke zei: Hoi Edwin, neen met de muis, maar is niet zo simpel als je iets wilt bij tekenen of corrigeren. Klik om te vergroten... Met zo'n teken tablet is het stukken makkelijker maar ja die krijg je ook niet gratis
8 okt 2022 #5 Lieveke Actieve kat Edwin zei: Met zo'n teken tablet is het stukken makkelijker maar ja die krijg je ook niet gratis Klik om te vergroten... Tja, maar dat is niet erg, Ik verveel mij er niet in en het is zoals mijn man het zegt, ze is bezig, ze is stil en ze zwijgt,
Edwin zei: Met zo'n teken tablet is het stukken makkelijker maar ja die krijg je ook niet gratis Klik om te vergroten... Tja, maar dat is niet erg, Ik verveel mij er niet in en het is zoals mijn man het zegt, ze is bezig, ze is stil en ze zwijgt,
9 okt 2022 #6 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Lieveke zei: Tja, maar dat is niet erg, Ik verveel mij er niet in en het is zoals mijn man het zegt, ze is bezig, ze is stil en ze zwijgt, Klik om te vergroten... Dan is het goed hahahaha
Lieveke zei: Tja, maar dat is niet erg, Ik verveel mij er niet in en het is zoals mijn man het zegt, ze is bezig, ze is stil en ze zwijgt, Klik om te vergroten... Dan is het goed hahahaha