22 jul 2019 #1 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Het forum is verhuisd naar een nieuwe server, de verhuizing heeft als resultaat dat het forum enorm snel geworden is, hoe ervaar jij dit?
Het forum is verhuisd naar een nieuwe server, de verhuizing heeft als resultaat dat het forum enorm snel geworden is, hoe ervaar jij dit?
28 jul 2019 #3 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder gouwepeer zei: Redis-cache werkt uitstekend Klik om te vergroten... Heb redis niet eens gebruikt, memcash wel
gouwepeer zei: Redis-cache werkt uitstekend Klik om te vergroten... Heb redis niet eens gebruikt, memcash wel
28 jul 2019 #4 gouwepeer Helemaal gek van katten Gaat redis nog wel ingesteld worden? Volgens mij gaat het forum dan nog sneller werken
28 jul 2019 #5 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder gouwepeer zei: Gaat redis nog wel ingesteld worden? Volgens mij gaat het forum dan nog sneller werken Klik om te vergroten... Zal het nog sneller worden dan dit?
gouwepeer zei: Gaat redis nog wel ingesteld worden? Volgens mij gaat het forum dan nog sneller werken Klik om te vergroten... Zal het nog sneller worden dan dit?
28 jul 2019 #6 gouwepeer Helemaal gek van katten Jij gaat nog een snelheidsboete krijgen van de online politie als jouw forum nog sneller gaat werken mg-emoji:
Jij gaat nog een snelheidsboete krijgen van de online politie als jouw forum nog sneller gaat werken mg-emoji:
28 jul 2019 #7 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder gouwepeer zei: Jij gaat nog een snelheidsboete krijgen van de online politie als jouw forum nog sneller gaat werken mg-emoji: Klik om te vergroten... Zal er wat vertraging inbouwen
gouwepeer zei: Jij gaat nog een snelheidsboete krijgen van de online politie als jouw forum nog sneller gaat werken mg-emoji: Klik om te vergroten... Zal er wat vertraging inbouwen