igor
Helemaal gek van katten
we hebben inderdaad al weer mooie gave ideen.de route hebben we veranderd zodat we nog een groot stuk bos er bij hebben en we gaan ditjaar over het water met boten als we dat voor elkaar gaan krijgen dus dat wordt helemaal geweldig ,we hebben een duikvereniging gevraagd of die ons willen helpen , dus het wordt weer helemaal top dit jaarBen blij dat je er weer bent, hoe gaat het met je?
Ik heb al gekeken op de site en het ziet er nu al heel mooi uit zeker de details super werk weer.
Ook al duurt het nog lang maar jij weet als geen ander dat er veel gedaan moet worden en dan vliegen de maanden voorbij.
Heel veel succes met alle voorbereidingen en hou ons op de hoogte.