sjezen

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Poppy

Gouden kat
Mijn kat Poppy is 1,5 jaar oud. Erg jong dus, Ze is een binnen kat en gaat dus niet naar buiten. Ze heeft enorm veel energie en dat uit zich in sjezen. Op zich natuurlijk niet erg zou je denken, maar ze gooit dingen om. Ik had bijvoorbeeld een glas water bij mijn laptop staan en die heeft ze omgegooid. Gelukkig niet over mijn laptop, maar wel over mijn muis. Ze is dus een brokken piloot!! Gaat zoiets over naarmate ze wat ouder wordt? Ze is zo’n lieve poes, dus ze gaat hierom niet weg. Daar is ze te lief voor. Ik speel vaak met haar met het touwtje aan een stok, maar dan heeft ze nog energie teveel. Wat zou ik kunnen doen behalve mijn huis sjees proof te maken?

Beste antwoord
Ja dat gaat over naar mate ze ouder wordt en wat rustiger wordt.

Ze lijkt een brokke piloot omdat ze zo druk en onbevangen is en daardoor per ongeluk dingen omstoot.

Ooh je huis sjees proof maken lukt niet.

Speelgoed waar ze zich zelf mee kan vermaken is ook altijd goed, zelfs een propje papier is al genoeg. Speciaal springveren voor katten.

En dan natuurlijk ook met haar blijven spelen, echt intensief voor 10-15 minuten, dat ze echt uitgeput op ge grond ligt te hijgen. Dan is ze echt moe en zal ze minder sjeesen door het huis.

Ik zou niet iets van elastiek geven, ook geen dikke haar elastiek, die kan ze toch kapot maken en binnen krijgen en dan is er een grote kans dat ze sterft. Ook geen rietjes, hier kunnen ook stukjes vanaf...
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4