Wat is er Nieuw?

RC sensitive

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

lieke

Kat
Goede middag.
IK heb al jaren RC indoor of fit,prima.Maar één devon vanaf kitten al dunnere poep,alles is goed,geen ziekte,geen gardia,alleen súpergevoelige darmen! hij laat ook n dikke wind af en toe haha,de nderen nooit die hebben goede ontlasting. Nu zag ik RC sensitive......iemand ervaring of dat helpt?ikzelf denk dat al die aparte dingen flauwekul zijn,net als :speciaal sphynx voer,of MC voer,brits korth voer.........maar dat ik mijn mening.
Heb ook andere dingen geprobeerd gekregen van fokker) nee wel drolvormig maar te dun (breiachtig)
 
Ik ken er nog thans meerdere die rc sensitive geven en er goede resultaten mee hebben.
Ik zou zeggen probeer het zes weken lang uit en zie wat het geeft.
 
Ik heb heel lang RC gevoerd maar was er niet helemaal tevreden over, bij sommige zakken hadden ze dan ook ineens diarree terwijl het toch echt zelfde soort was. Nu voer ik al erg lang Prins brokken en ben ik heel erg tevreden over. Ook een erg klantvriendelijke webcare team hebben ze die altijd snel antwoorden op vragen. En ze hebben een ruime keuze.
 
Mijn MC en 1 devon kregen PRINS toen wij ze gingen ophalen bij fokster,hadden eigenlijk beide géén mooie vacht,De devon sowieso niet van geboorte af aan al,meer zon LYKOI vacht,maar dat was blijvend (ze was al 2,fokster wilde haar herplaatsten)ze had ook geen leven in de keuken,zielig. De MC was n kitten nog,maar iets doffe vacht.Ik heb het voer héél snel vermengd met eerst almo nature en erna RC en de vachten veranderden énorm!! dus PRINS is niet mijn favo!!
 
Ha! de ontlasting is nú al mooi,mooie stevige segment drollen...........................:smilie37
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan