Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Nantastic Coontastic

Ik hou van katten
Ik zat er al vol spanning op te wachten, de geboorte van ons nieuwe wondertje en Donderdagavond was het dan zover! Gisteren de foto's van de fokker gekregen en we vonden dit mannetje toch wel voor nu de aller mooiste.. Ik mocht zelf de naam bedenken en ik heb hem de naam Purr'Fect Hero gegeven :-D

Het was deze keer even geconsenteerd naar de foto's kijken om onze keuze te maken en goed overleggen met de fokker omdat we dit mannetje aanschaffen als dekkater. Niet om meerdere keren mee te fokken overigens maar omdat we na goed overleg met de fokker dan een droom van me uit mogen laten komen en dat is 1 malig een nestje fokken om dit 1 keer vanaf dag 1 allemaal mee te maken. Als de natuur het er mee eens zal zijn zal dit dan gebeuren met mijn Laguna Surprise die van de zelfde fokker komt. Ik ben me erg gaan verdiepen in de lijnen en waarvan ik denk wat voor mij de mooiste combinatie zou zijn en zo doende dat ik in spanning zat te wachten op de geboorte van deze kittens. Als we 1 nestje kittens hebben gehad zullen Hero en Luna worden geholpen en de kater leeft hier uiteraard vanaf dag 1 gewoon gezellig net als alle anderen vrij in huis. De reden waarom we hem als dekkater kopen is omdat we dan ook alle testen helemaal op orde hebben, dit is bij Laguna ook zo en ik wil uiteraard een verantwoordelijk nestje doen, dus inclusief stambomen en goede testresultaten. De kittens zullen niet worden verkocht, die blijven gewoon lekker bij ons wonen ;-) Of het moeten er 10 zijn haha, dan moeten we even nadenken.

Nou, een heel verhaal, maar hier dan de foto van ons nieuwe wondertje!

1 dag jong , woog bij de geboorte 166 gram en op de eerste dag 185 gram, een flink mannetje dus tot nu toe.

(1) 1 dag 185 gram.webp

En dit zijn de ouders

(0).webp

En nu is het druk aftellen tot het moment dat we de reis naar Duitsland weer maken om hem op te gaan halen. Gelukkig zijn we erg druk met het verbouwen in onze nieuwe woning en hopen we in Juni te verhuizen, dus de tijd zal vast snel voorbij gaan denk ik.

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4