Sssh mijn schatjes slapen nu dus kan ik even hier wat posten hihi
Mijn kleine meid is zoooooo lief en schattig alleen mijn jongens dachten daar anders over met veel blazen en grommen. Dax is als eerste redelijk vriendjes met haar, maar nog niet helemaal, zo'n 98% al wel :D
Bones heeft flinke vorderingen gemaakt sinds gisteren, tot die tijd was het een echte blazende grommende brombeer. De eerste 2 dagen ook tegen mij en zelfs de eerste 5 dagen ook tegen Dax.
Maar Bones ziet in eindelijk in dat zijn grommen en blazen hem nergens brengt, want Saphira is daar totaal niet van onder de indruk. Ze gaat wel plat liggen, maar dat is maar voor heel even dan speelt en rent ze toch vrolijk verder.
Dax en Saphira hebben afgelopen nacht zowat de hele nacht saampjes geslapen. Maar dat begon toch ook met wat grommen en blazen van Dax zijn kant, duurde nog geen 10 seconden, hij had snel door dat Saphira daar toch niet van schrok, ze bleef gewoon liggen, dus ging Dax ook maar weer liggen. (zie foto's)
Bekijk bijlage 2522Bekijk bijlage 2523
Vandaag gaat het goed, ze spelen en slapen zeer goed, niet altijd bij elkaar, zelfs Bones blijft nu liggen als Saphira erbij komt liggen, niet tegen hem aan want als dat gebeurd is de brombeer weer terug en loopt hij weg. Maar het is een hele vooruitgang met een paar dagen geleden.
Bekijk bijlage 2524 Bekijk bijlage 2525