Merlijn

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
ik heb dit weekend nog nieuwe foto's genomen (moet wel eerst selecteren wat presenteerbaar is, haha, als hij wakker is, staat er meestal maar een schimmige wolk op - Merlijn die het hazenpad kiest).

Merlijn had een druk weekend: spelen met Jozefien (dagelijkse kost), mee op babysit bij neefje en nichtje, mee naar oma en opa... gelukkig is het vandaag weer maandag, dus vrouwtje kan gaan werken zodat meneertje eindelijk zijn schoonheidsslaapje kan doen.

Bijlagen

• DSC06163.webp
    DSC06163.webp
    579,8 KB · Weergaven: 345
  • DSC06170.webp
    DSC06170.webp
    538,4 KB · Weergaven: 324
  • DSC06182.webp
    DSC06182.webp
    460,2 KB · Weergaven: 310
  • DSC06210.webp
    DSC06210.webp
    315,4 KB · Weergaven: 336
ja hé, en het is niet enkel zijn vacht die hem groot doet lijken, hij blijft goed bijkomen ook. 4,5 kilo op 5,5 maand.

Leuke foto's weer!! Wat ik me afvraag, ik lees het wel meer dat jullie de poezels gewoon meenemen op visite... maar hoe doe je dat dan als ze naar de bak moeten?? En hangen ze niet perongelijk in de meubels / gordijnen?? Mij lijkt het ook super leuk om onze Jay Jay mee te nemen, maar vrees toch dat het me niet in dank wordt afgenomen haha! Wel ben ik op zoek naar een goede lijn zodat hij wel straks lekker mee de tuin in kan... ik denk toch aan een hondenriem, zo een tuigje of echt een kattenjas welke ik op internet al tegenkwam... zo bank dat ie toch gaat ontsnappen, en zo een kattentuigje lijkt me niet sterk genoeg voor Jay Jay... ons klein monstertje!

bij mijn ouders staat al een kattenbak (ze hebben zelf twee poezen), daar hoef ik niet mee te sleuren. Merlijn gaat iedere zondagmiddag mee op visite, daar is hij het al zo gewoon dat hij effectief de bak gebruikt.
voor de andere bezoekjes heb ik een kleine kattenbak om mee te nemen, maar eigenlijk is dat dan meer uit voorzorg. als de omgeving minder vertrouwd is, kan Merlijn zich wel ophouden tot hij weer lekker thuis kan.
zijn tuigje heb ik niet zo veel meer gebruikt, eigenlijk moet ik daar weer meer werk van maken tegen dat het mooi weer wordt. dan kan hij gezellig mee in de tuin bij mijn ouders.

Wat leuk, iedere zondag mee op visite... Wie weet dat ik dit ook nog eens voor elkaar krijg, maar Jay Jay heeft zijn nagelgebruik niet echt helemaal onder controle... ik hoop dat dit nog komt, anders hangt hij gelijk in een ander zn bank, en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling....

Een mini kattenbak heb ik ook nog wel liggen, dus wie weet!

Nog een vergelijking van Merlijn toen hij 3 maand was, en Merlijn nu op 6 maand. De grote fruitcoupe waarin hij nog een zee van ruimte had rond de kerstperiode, begint al aardig krap te worden...

Bijlagen

• DSC05809.webp
    DSC05809.webp
    647,2 KB · Weergaven: 330
  • DSC06304.webp
    DSC06304.webp
    522,5 KB · Weergaven: 329
Merlijn kon afgelopen weekend genieten van de lente in huis, en van een nieuwe ruimere mand ipv de steeds krapper wordende fruitschaal.
Gewicht op 6 maand en 1 week: 5,1 kg.

Bijlagen

• DSC06315.webp
    DSC06315.webp
    498,1 KB · Weergaven: 355
  • DSC06350.webp
    DSC06350.webp
    267,6 KB · Weergaven: 337
  • DSC06353.webp
    DSC06353.webp
    341,5 KB · Weergaven: 290
  • DSC06363.webp
    DSC06363.webp
    340,3 KB · Weergaven: 309
  • DSC06390.webp
    DSC06390.webp
    441,1 KB · Weergaven: 314
en hoe is het met eekhoornzusje Lemon ondertussen? komt ze al een beetje meer bij, of ben je nog niet aan de andere voeding begonnen?

oh dan ga ik direct ons moeder die krant laten opzijleggen!
ik zie dat het de editie voor Antwerpen is, mss zal het in de regio Waasland er niet bij staan...

Laatst bewerkt:
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3