28 jun 2014 #2 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Marcel zei: Zijn jullie katten óók zo speels ? Klik om te vergroten... Jazeker ;-)
28 jun 2014 #3 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder We hebben een heel arsenaal aan speelgoed voor meneer.
28 jun 2014 #4 Marcel Ik ben zelf een kat Wij kochten een laser lampje , maar onze Queen Sheba vindt er niks aan ;-)
28 jun 2014 #5 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Marcel zei: Wij kochten een laser lampje , maar onze Queen Sheba vindt er niks aan ;-) Klik om te vergroten... Hahaha heel herkenbaar wij hebben er ook 1 SjEd kijkt mij aan me een blik van hmpf.... ik zie heus wel dat jij dat lampje zit te wieberen :blij ei:
Marcel zei: Wij kochten een laser lampje , maar onze Queen Sheba vindt er niks aan ;-) Klik om te vergroten... Hahaha heel herkenbaar wij hebben er ook 1 SjEd kijkt mij aan me een blik van hmpf.... ik zie heus wel dat jij dat lampje zit te wieberen :blij ei:
28 jun 2014 #6 Marcel Ik ben zelf een kat Edwin zei: Hahaha heel herkenbaar wij hebben er ook 1 SjEd kijkt mij aan me een blik van hmpf.... ik zie heus wel dat jij dat lampje zit te wieberen :blij ei: Klik om te vergroten... Ik probeer al van af het eerste moment een filmpje te plaatsen maar lukt niet...
Edwin zei: Hahaha heel herkenbaar wij hebben er ook 1 SjEd kijkt mij aan me een blik van hmpf.... ik zie heus wel dat jij dat lampje zit te wieberen :blij ei: Klik om te vergroten... Ik probeer al van af het eerste moment een filmpje te plaatsen maar lukt niet...
28 jun 2014 #7 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Marcel zei: Ik probeer al van af het eerste moment een filmpje te plaatsen maar lukt niet... Klik om te vergroten... Als je een youtube filmpje hebt klik je op het film logo. Je ziet dan welke media je kan toevoegen.
Marcel zei: Ik probeer al van af het eerste moment een filmpje te plaatsen maar lukt niet... Klik om te vergroten... Als je een youtube filmpje hebt klik je op het film logo. Je ziet dan welke media je kan toevoegen.
28 jun 2014 #8 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Edwin zei: Als je een youtube filmpje hebt klik je op het film logo. Bekijk bijlage 2229 Je ziet dan welke media je kan toevoegen. Klik om te vergroten... Of plaats een filmpje of foto's in onze media topic.
Edwin zei: Als je een youtube filmpje hebt klik je op het film logo. Bekijk bijlage 2229 Je ziet dan welke media je kan toevoegen. Klik om te vergroten... Of plaats een filmpje of foto's in onze media topic.
4 jul 2014 #10 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder @Marcel we hebben een nieuw item online gezet. Katten speeltjes voor en door u getest