Wat is er Nieuw?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Tuta81

Kompleet gek van katten
Pipha met haar mama
IMG_6874.jpg


Pipha nu, net haar mama!
RSCN5923.JPG


Pipha & Micka
RSCN4505.JPG


Micka & Tigra
RSCN6740.JPG
 
Ook al is ze geen Ragdoll maar een Britje, Zilla wil zich ook graag even laten zien en vooral ook hoe gek ze is op haar 'stiefbroertje' Tigra.
Tigra is maar 1 maand en 3 dagen ouder maar er zit een groot verschil tussen! :)

RSCN5701.1.jpg RSCN5661.1.jpg RSCN6043.1.jpg RSCN6617.1.jpg
 
Tigra is gek met zijn pappa Micka en volgt hem als een schaduw. Als hij dan bij Micka ligt kan hij ook niks ander dan heel hard spinnen... :D
Micka staat niet op zijn best op dit filmpje, hij heeft een aangeboren traanbuis afwijking en had op het moment van het filmpje zijn oogjes nog niet schoon... ;)

 
wat een kanjer is Tigra zeg!
omdat ik ook een brit heb, vond ik de foto met Zilla heel opmerkelijk. misschien omdat ze een meisje is dat ze zoveel kleiner is dan haar stiefbroertje? en een volle maand jonger, dat kan ook tellen op die leeftijd.
bij mij is het net omgekeerd: Adhemar is tien jaar oud, Merlijntje was toen net een dag bij ons, dus 14 weken oud op de foto.
 

Bijlagen

  • DSC05658.JPG
    DSC05658.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 226
wat een kanjer is Tigra zeg!
omdat ik ook een brit heb, vond ik de foto met Zilla heel opmerkelijk. misschien omdat ze een meisje is dat ze zoveel kleiner is dan haar stiefbroertje? en een volle maand jonger, dat kan ook tellen op die leeftijd.
bij mij is het net omgekeerd: Adhemar is tien jaar oud, Merlijntje was toen net een dag bij ons, dus 14 weken oud op de foto.
Dat zou misschien kunnen inderdaad, Pipha is ook veel kleiner dan Micka. Ik weet eigenlijk niet precies hoe het met de groei van een brit zit, maar ik had begrepen dat ze met de leeftijd van 1 jaar ook ineens een groeispurt krijgen? Ik hoop het... al is het ook prima als het zo'n klein knuffeltje blijft!Maar wat er denk ik ook mee te maken heeft is dat de moeder van Zilla is ontsnapt toen ze krols was. Ze was toen al wel gedekt door haar eigen kater, maar het baasje weet niet of ze toen ook nog gedekt is door een htk... Ze heeft daarom ook geen stamboom. Maar ik vind het niet erg, ik werd al verliefd toen ik dat koppie zag...
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan