Wat is er Nieuw?

Even voorstellen.

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Zonan

Actieve kat
Winston is een lief kitten, zij woont sinds drie maanden bij mijn man en mij. Iedere dag geniet ik volop van haar: samen spelen, haar observeren, knuffelen en ‘s avonds ligt ze heerlijk op mijn schoot te slapen op de bank.

ik vind het leuk om speelgoed af te wisselen. Winston heeft een mandje met speelgoed, waarin naast speelgoed van de winkel ook balletjes van bakpapier, een stukje berkenhout en een veer ligt. Winston heeft een klimpaal van berkenhout met drie zitplekken.

ik heb geruime tijd gezocht naar goed voeder, wat ik heb gevonden in Ziwi Peak. Verder krijgt Winston regelmatig een stukje verse vis en wil ik binnenkort starten met vlees.

ik heb al verschillende keren rondgesnuffeld en gelezen op dit forum. Leuke weetjes en veel lieve en mooie poezen en katten!

97E88D2C-6926-47AD-996E-596328271A8F.jpeg0492270C-0A9A-414A-908A-8B3DA030A3F5.jpeg47BE9BDC-FE09-4D86-8387-DEEB44813E67.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo @Zonan welkom op ons forum, leuk dat je lid geworden bent.
Wat een prachtige kat is Winston, het is juist goed om zo af en toe van speelgoed te wisselen zo blijft het voor Winston leuk.
Verse vis dat is vast smullen.
Op ons forum is van alles te vinden boven in de balk zie behalve het forum ook nog alle katten, voor katten, wiki kat en veel filmpjes van bijvoorbeeld Simons Cat.
Als je vragen hebt stel ze gerust we zijn er om elkaar te helpen.

nieuw lid.png
 
Welkom op ons forum.
Wat een leukerd heb je, en ja katten houden van spelen met verschillende dingen. Zelfs een gewoon propje papier is soms al voldoende voor ze.
Zoals Edwin al vertelde er is veel informatie te vinden op ons forum. Maar mocht je iets niet vinden , vraag er gerust naar. Je krijgt altijd een antwoord, meestal meerdere.
Veel plezier op ons forum.
 
Dank je wel Mariska. Ja, dat koppie, ik ben dan ook helemaal verliefd op d’r haha 😆
 
Dank je wel 😊
Ik kon jouw onderwerp niet direct meer terug vinden... Maar kan je vertellen dat ze gister een klein stukje banaan heeft gegeten. Eerst likken en toen smikkel, smikkel. Bijzonder wel als je bedenkt dat katten blijkbaar geen zoet proeven. Maar wellicht speelt de structuur ook een rol en voelen ze aan dat dit fruit okay voor ze is!
 
Dank je wel 😊
Ik kon jouw onderwerp niet direct meer terug vinden... Maar kan je vertellen dat ze gister een klein stukje banaan heeft gegeten. Eerst likken en toen smikkel, smikkel. Bijzonder wel als je bedenkt dat katten blijkbaar geen zoet proeven. Maar wellicht speelt de structuur ook een rol en voelen ze aan dat dit fruit okay voor ze is!
Leuk dat ze de banaan lekker vond!
 
Haha, geweldig leuke foto, zeker 😉 Ik kon echter het item zo gauw niet terug vinden op het forum, vandaar dat ik via deze weg feedback gaf. Die foto heb je dus nog tegoed!
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan