24 feb 2014 #1 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Een fotowedstrijd starten klik dan Hier Laatst bewerkt: 8 mrt 2014
28 feb 2014 #2 Marian65 Ik ben zelf een kat Hoi, dat is leuk een fotowedstrijd!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
8 mrt 2014 #3 Anja M. Kompleet gek van katten Zijn er al foto's geplaatst ? ik zie er geen en als ik op de link klik eerste bericht dan krijg ik in een ander venster Forbidden.
Zijn er al foto's geplaatst ? ik zie er geen en als ik op de link klik eerste bericht dan krijg ik in een ander venster Forbidden.
8 mrt 2014 #4 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Anja M. zei: Zijn er al foto's geplaatst ? ik zie er geen en als ik op de link klik eerste bericht dan krijg ik in een ander venster Forbidden. Klik om te vergroten... Er lopen 2 wedstrijden 1 staan al foto's in. Als je hier klikt krijg je dan geen toegang? http://sjedbb.com/photo-contests/ Laatst bewerkt: 26 aug 2020
Anja M. zei: Zijn er al foto's geplaatst ? ik zie er geen en als ik op de link klik eerste bericht dan krijg ik in een ander venster Forbidden. Klik om te vergroten... Er lopen 2 wedstrijden 1 staan al foto's in. Als je hier klikt krijg je dan geen toegang? http://sjedbb.com/photo-contests/
8 mrt 2014 #5 Anja M. Kompleet gek van katten Edwin zei: Er lopen 2 wedstrijden 1 staan al foto's in. Als je hier klikt krijg je dan geen toegang? http://sjedbb.com/photo-contests/ Klik om te vergroten... Nee krijg geen toegang. Laatst bewerkt door een moderator: 26 aug 2020
Edwin zei: Er lopen 2 wedstrijden 1 staan al foto's in. Als je hier klikt krijg je dan geen toegang? http://sjedbb.com/photo-contests/ Klik om te vergroten... Nee krijg geen toegang.
8 mrt 2014 #6 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Anja M. zei: Nee krijg geen toegang. Klik om te vergroten... Ik ga uitzoeken waarom het niet lukt.
8 mrt 2014 #7 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Edwin zei: Ik ga uitzoeken waarom het niet lukt. Klik om te vergroten... Als je helemaal bovenaan de banner met het logo en de naam SjEd kijkt zie je de tekst staan fotowedstrijden klik daar maar op dat werkt.
Edwin zei: Ik ga uitzoeken waarom het niet lukt. Klik om te vergroten... Als je helemaal bovenaan de banner met het logo en de naam SjEd kijkt zie je de tekst staan fotowedstrijden klik daar maar op dat werkt.
8 mrt 2014 #9 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Anja M. zei: Jaaaa...nu lukt het ! Klik om te vergroten... Ik heb de link in de eerste reactie gelijk aangepast, dank je wel voor het melden. Als je hier klikt werkt het nu ook.
Anja M. zei: Jaaaa...nu lukt het ! Klik om te vergroten... Ik heb de link in de eerste reactie gelijk aangepast, dank je wel voor het melden. Als je hier klikt werkt het nu ook.
8 mrt 2014 #10 Anja M. Kompleet gek van katten Edwin zei: Ik heb de link in de eerste reactie gelijk aangepast, dank je wel voor het melden. Als je hier klikt werkt het nu ook. Klik om te vergroten... Klopt deze werkt nu ook.
Edwin zei: Ik heb de link in de eerste reactie gelijk aangepast, dank je wel voor het melden. Als je hier klikt werkt het nu ook. Klik om te vergroten... Klopt deze werkt nu ook.