Cat-alicious

• Onderwerp-starter Onderwerp-starter Edwin
  • Startdatum Startdatum

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Cat-Alicious Taalkeuze
Uw huisdierenoppas aan huis, over heel vlaanderen!
Betrouwbaar, snel, makkelijk, verzekerd en zeer proffesioneel...

cat alicious affiche.webp
catalicious.webp

Daarom een plaatjes in de portaal krijgen ze wat extra aandacht.

en vooral heel erg duur.... sorry maar met een aantal katten is dit duurder als uw vakantie zelf! kan je beter thuis blijven

ja dat wel maar toch.... dan vraag ik liever iemand van de familie en hoef ik geen vreemde in huis te laten
voor 30minuten hier te zijn,kuis je nog geen kattenbakken uit en hou je geen gezelschap dus kost je al 13 of 17,50euro voor 45minuten. dan nog mijn kippen eten geven en water nog eens 1euro erbij.
en dan nog de kilometervergoeding....
wil je nog eens dat je brievenbus word leeg gehaald of eens een zetel gestofzuigt, nog eens extra betalen. wat doen ze dan wel? hier wat bakken uitkuisen en verder wat in uw zetel zitten? daar wil ik ook wel voor betaald worden!

Een bekende is natuurlijk altijd fijner maar inderdaad dat is niet altijd voor iedereen mogelijk en dan is het goed dat dingen als dit bestaan waar je op terug kan vallen... Zelf zou ik er niet aan moeten denken, sowieso een vreemde bij mijn dieren vind ik geen fijne gedachten maar de gedachten dat ik zonder mijn dieren ergens vakantie zit te vieren vind ik nog erger haha! Voord nood heb ik hier 10 minuten bij ons vandaan een vrouw die ik erg vertrouw met mijn diertjes en die met een sleutel dan ook hier binnen kan zo nodig. Hier maak ik alleen gebruik van als het niet anders kan, zoals over 2 weekjes als we onze kittens in Duitsland gaan ophalen, dan zijn we toch zo een 15 uur van huis weg en dan komt ze hier in huis de uren dat we er niet zijn. Ze vind het leuk met de diertjes en wij kunnen met een gerust hart weg :-)

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4