Wat is er Nieuw?

automatisch kattenspeelgoed

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Elpee

Kitten
Hoi,

Ik woon op een appartement, dat vol ligt met allerlei soorten balletjes, muisjes, pluimen, etc.. maar mijn kat speelt niet uit zichzelf, enkel met bewegende dingen.
Ik zoek kattenspeelgoed dat zichzelf automatisch in- en uit kan schakelen. Zodat mijn kat zich niet verveeld als ik niet thuis ben.
Op internet vind ik niets en ben al lang op zoek.
Heeft iemand een idee?

Groetjes,
Laura
 
Ruim eens al dat speelgoed op en geef paar dingen, en wissel om de week eens af dat geeft al meer goesting om te spelen dan heel zijne speelwinkel dat er ligt.
Geef een leeg water flesje en doe daar wat stenen of knikkers in en goed toe draaien, wc rolletjes waar je linten door steekt, dikke rietjes...
Maak met verschillende maten van dozen een speelhuis, maak er holletjes en gaten in waar de kat in en uit kan kruipen, leg ze na mekaar, stapel ze, maak ze aan mekaar vast...
Dit zijn goedkope dingen die ook leuk zijn...

De speelrails vinden sommige ook plezant je hebt er zelf met lichtgevende ballen

Laser speelgoed is ook plezant en je hebt er dat je aandoet en gaat vanzelf






Voila heel veel ideeen, google zelf maar eens rond op automatisch speelgoed bv je zult zien wat je allemaal tegen komt.
 
hier is een propje papier ook al een speeltje waar ze lang mee spelen
verder ligt er hier en daar een speeltje, de meeste liggen inmiddels onder de bank
de bank haal ik 1x per maand van z'n plek haal er alle speeltjes onderuit en leg die in een doosje, daaruit krijgen ze er 2 of 3 voor een week, of totdat deze verdwenen zijn onder de bank dan pak ik weer wat uit de doos of maak dus propjes papier
 
Heel simpel maar zeer leuk is een stokje met een touwtje eraan, wat je natuurlijk zelf moet bewegen. Mijn kat is daar helemaal wild mee!!
 
Poppy snapt nog niet goed hoe ze moet spelen met haar Play Circuit. Lachen!! En ik het maar voordoen:happy-cat-emoji:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het Play Circuit teruggestuurd naar Bol.com. Ze heeft n.l. al 3x vastgezeten met haar pootje!!:omg-cat-emoji:. Dat was dus verre van een succes.
 
Poppy wist niet hoe het werkte. Ik heb het haar een aantal keren voorgedaan. Toen begon ze het te snappen, maar is wel 3x met haar pootje klem komen te zitten tussen het balletje en het circuit. zo sneu!! Toen heb ik het maar teruggestuurd naar Bol.com
 
Poppy wist niet hoe het werkte. Ik heb het haar een aantal keren voorgedaan. Toen begon ze het te snappen, maar is wel 3x met haar pootje klem komen te zitten tussen het balletje en het circuit. zo sneu!! Toen heb ik het maar teruggestuurd naar Bol.com
Groot gelijk want dat is natuurlijk niet de bedoeling, erg sneu. Goede beslissing.
 
Bij mij zijn de kassabonnetjes erg in trek. Even tot een balletje opfrommelen en de jongste kat heeft de tijd van zijn leven. Inmiddels zijn er al tientallen versleten bonnetjes weg gegooid :tear-cat-emoji:
 
Ik had veren gekocht om aan het touwtje te binden voor de afwisseling. Dit was geen succes want ze ging erop liggen en werd boos wanneer ik de veren onder haar vandaan wilde trekken. Ik heb ze maar van het touwtje losgemaakt en spelen dat ze deed met de veren. Echt heel erg leuk. Het lijkt wel alsof ze die veren ziet als prooi.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan