K
Kattenmens39
Gast
Gast
Hoi Lut. Leuk om te horen dat er vooruitgang is. Wat betreft de dierenarts: bij mij werkt het niet, maar misschien helpt het om het mandje in de kamer te zetten en haar er in te laten zitten ; ook als ze niet naar de dierenarts hoeft, maar gewoon zodat ze met dat mandje ook een fijne associatie krijgt