[ 25 Jan, 2015] Wereldshow Neocatshow in Houten (Houten)

  • Onderwerp-starter Onderwerp-starter Edwin
  • Startdatum Startdatum

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
http://www.neocatwereldshow.nl/images/neocatwereldshow2015nlweb.jpg


Op de laatste zondag in januari 2015 organiseert Neocat de Wereldshow "Katten Kijken" in Houten. We verwachten 750 katten, een feest voor het oog op deze grootste kattenshow van Nederland. U kunt er alle mogelijke rassen uit binnen- en buitenland bewonderen. De kattenshows van Neocat zijn altijd al een waar spektakel maar deze wereldshow belooft wel heel speciaal te worden.

Expo Houten
Moderne goed verwamde hal
Gratis parkeren
Gratis toiletbezoek
Catering unit in de zaal aanwezig dus altijd je kat in je blikveld
Hier vindt u het adres en een plattegrond:: locatie

Nieuwe opzet
Wereldkampioen of Wereldpremior worden met je kat die al Groot Europees Kampioen of Premior is.

Openingstijden en entreeprijzen:
Zaal open voor publiek van 10.00 - 18.00 uur.
Entreeprijzen:
Volwassenen € 7
65+ € 5
Kinderen 4-12 jaar € 3
Pinnen niet mogelijk

Uit de kandidaten voor de wereldtitels CACM en CAPM wordt één kat als beste wereldklasse gekozen.

Uiteraard zijn er ook bekers voor de beste ereklassers en nesten Langhaar, Korthaar en Halflanghaar, en voor de beste huiskat.

Keurmeesters uit heel Europa en andere continenten.
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan showen met onze Wanderduene Contessa
Ze gaat dan voor het eerst in de open (CAC) klasse en ze mag gaan proberen om haar eerste kampioenspunt te halen.

Vind dit altijd een erg leuk show dus heb er veel zin in.
 
Wij komen kijken, dit is een hele mooie show en ook veel stands met leuke dingen.
Alvast succes @Jessica
 
Dat is het zeker, heel veel leuke spulletjes dus kan weer inslaan. De verenstokken zijn kapot van Katzen Deko maar erg populair.
Lijkt me leuk jullie te ontmoeten :)
 
Dat is het zeker, heel veel leuke spulletjes dus kan weer inslaan. De verenstokken zijn kapot van Katzen Deko maar erg populair.
Lijkt me leuk jullie te ontmoeten :)
Verenstokken, die hebben wij zeker gemist.
Heb je daar een foto van?
 
Dit zijn ze, ze zijn helemaal kapot gekauwd want ze zijn erg populair hier thuis :)
Ze hebben ze in verschillende kleuren.

2014-09-26 19.13.46.webp 2014-09-27 17.24.29.webp
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan