Wat is er Nieuw?

Winnaars kwisvragen Buijtels Bergeijk

  • Onderwerp-starter Anneke Houbraken
  • Startdatum

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
A

Anneke Houbraken

Gast
Gast
Afgelopen zondag was het dierendag, 4 oktober. Normaal gesproken sta ik altijd de vrijdagavond vóór dierendag met andere professionals uit de dierenbranche bij ANIMAL NIGHT. Dit is al jaren een groot succes, waar volwassen en kinderen in slechts 1 avond allerlei kanten van het dierenvak zien. Denk hierbij aan een ‘apk-tje’ bij de dierenarts, een hondentrimster, een gedragstherapeut voor honden met workshops, hondenmassage en osteopathie, een tandarts voor gezelschapsdieren en allerlei kraampjes met super leuke hebbedingetjes. Kortom; ALL_IN_ONE_PLACE bij Dierenspeciaalzaak Buijtels in Bergeijk.

Jammer genoeg gooide corona dit jaar roet in het eten. Om toch een beetje feestvreugde te brengen op gepaste afstand, had ik een kwis gemaakt. De eerste opzet was voor kinderen bedoeld, maar toen realiseerde ik me dat die nu vaak níet mee gaan of mogen naar de winkel….
1f641.png
Dat is balen. Daarom had ik er ook moeilijkere vragen voor de volwassenen ingezet. Na het invullen van de naam ook even de leeftijd vermelden en dan komt dat in orde.
1f609.png



De winnaars zijn opgedeeld in 2 categorieën, namelijk kinderen tot 16 jaar en volwassenen.​

Bij de kinderen is een gedeelde 1e plek bemachtigd door;


EMILIE VAN DEN DUNGEN & KAAT KOUWENBERG !
EMILIE-VAN-DEN-DUNGEN-KAAT-KOUWENBERG-300x169.jpg


Zij hadden beide een score van 6,5/14. Gelukkig heb ik 2 dezelfde prijzen, dus allebei de dames krijgen een echte Lego-Friends krabpaal !



In de categorie volwassenen is de 1e prijs welverdiend gewonnen door;


HETTIE WIJNEN !
HETTIE-WIJNEN-300x169.jpg


Zij had een monsterscore van 11,5/14 ! Ze had alle vragen juist beantwoord, maar helaas geen extra punten bij de twee strikvragen die erin stonden. Toch een zeer nette score. Voor haar heb ik een Lama van Kong. (buzzy-softies)



Aan alle drie de dames, van harte gefeliciteerd met jullie prijs!

En zou jij nog ook iets meer willen weten en leren over katten en hun gedrag? Bekijk dan eens het aanbod voor de eerstvolgende workshop op 3-5 november as.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23

Vergelijkbare onderwerpen

A
Reacties
0
Weergaven
3K
Anneke Houbraken
A
A
Reacties
0
Weergaven
3K
Anneke Houbraken
A
A
Reacties
0
Weergaven
3K
Anneke Houbraken
A
A
Reacties
0
Weergaven
2K
Anneke Houbraken
A
Back
Bovenaan Onderaan