Wat is er Nieuw?

Wie kan mij vertellen waar dit kan kopen?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Wie kan mij vertellen waar wij dit dekbedovertrek kunnen kopen.
1558585_391156417686610_1500001504_n.jpg

Ellen Majeur

Ik hou van katten
Bij ons komt hij zo heel af en toe aan het voet einde liggen.
Ik bedoelde dat de poes op het door mij gevonden dekbedovertrek geen plek kreeg. Te snel gedacht dat ik het vond.
Ik heb de indruk dat Ragdolls het snel warm hebben en alleen even voor de gezelligheid op bed willen. Phlooph vindt het heel leuk als hij 's-morgens in het weekend even binnen mag. Dat kroelt hij op zijn rug op het bed en zingt er kattenliedjes bij. Vroeger mocht hij altijd op de slaapkamer maar hij begon een beddepiswedstrijd met de hond en toen zijn ze allebei verbannen.
De boodschap is wel overgekomen, maar ik loop liever geen risico meer, en slaapkamerbezoek blijft alleen voor zon- en feestdagen.

Anja M.

Kompleet gek van katten
Ayunda heeft ook een tijdje bij ons op bed geslapen toen Zoeï overleden is.
Nu mag ze nog een nacht in de weekenden bij ons slapen, ze slaapt echt tussen ons in en dan wel op Ronald zijn helft want die ligt heel stil :) ik heb dus plek genoeg haha..... ;) maar ze is wel heel lief en beweegt zelf ook niet veel.

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Ik bedoelde dat de poes op het door mij gevonden dekbedovertrek geen plek kreeg. Te snel gedacht dat ik het vond.
Ik heb de indruk dat Ragdolls het snel warm hebben en alleen even voor de gezelligheid op bed willen. Phlooph vindt het heel leuk als hij 's-morgens in het weekend even binnen mag. Dat kroelt hij op zijn rug op het bed en zingt er kattenliedjes bij. Vroeger mocht hij altijd op de slaapkamer maar hij begon een beddepiswedstrijd met de hond en toen zijn ze allebei verbannen.
De boodschap is wel overgekomen, maar ik loop liever geen risico meer, en slaapkamerbezoek blijft alleen voor zon- en feestdagen.
Hahaha Uhmmm niet goed begrepen.
Gelukkig zijn er genoeg zon en feestdagen:dead

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Ayunda heeft ook een tijdje bij ons op bed geslapen toen Zoeï overleden is.
Nu mag ze nog een nacht in de weekenden bij ons slapen, ze slaapt echt tussen ons in en dan wel op Ronald zijn helft want die ligt heel stil :) ik heb dus plek genoeg haha..... ;) maar ze is wel heel lief en beweegt zelf ook niet veel.
Wat moet ik hier op zeggen.......... Ronald meer bewegen dan krijg je meer ruimte :p

Tuta81

Kompleet gek van katten
Helaas, wij vinden dit wel een leuke misschien dat er iemand handig is in........ :p
Hij is ook erg leuk inderdaad! Misschien de originele kopen en dan verven? Ik begin er niet aan iig, heb op het moment nog genoeg onafgemaakte creatieve 'projectjes' liggen... ;)

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4