Wat is de beste drinkfontein ??

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Hier drinken de katten zeer tevreden uit de Ceramic Vital Flow.
5a9fa936eb36912ccdaa95173e845474fd5e5750.webp

Aangezien ze regelmatig staan te drinken ga ik er van uit dat het ze uitstekend bevalt. En keramiek voelt toch net weer anders aan dan al dat plastic.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier drinken de katten zeer tevreden uit de Ceramic Vital Flow.
5a9fa936eb36912ccdaa95173e845474fd5e5750.webp

Aangezien ze regelmatig staan te drinken ga ik er van uit dat het ze uitstekend bevalt. En keramiek voelt toch net weer anders aan dan al dat plastic.
Ik zal deze toevoegen bij de producten.

Laatst bewerkt:
Even een update aangezien de Ceramic Vital Flow hier al weer een hele tijd weg is.
Als nieuwe drinkfontein was het namelijk een mooie aanwinst, maar het schoonmaken nam nogal wat tijd in beslag, voornamelijk vanwege het te korte slangetje tussen de pomp en het bovenstuk (dat was altijd een rotklusje om het weer terug in elkaar te krijgen, zeker met grote handen). Ook ging de pomp steeds meer herrie maken.

Wat wel bevalt, en inmiddels al meer dan een jaar naar volle tevredenheid in huis staat is deze Catit PIXI Drinkfontein (verkrijgbaar bij meerdere winkels). De pomp is na ruim een jaar nog steeds stil genoeg, schoonmaken en terug in elkaar zetten is 5 minuten werk, en filters zijn tot nu toe nog steeds goed verkrijgbaar. Leuk detail is de verlichting, waardoor je makkelijk ziet hoeveel water er nog in zit. Indien het waterpeil te laag wordt ga je de pomp wel horen, maar ook dan is het niet hinderlijk. En bijvullen is zo gedaan.
Zelf maak ik het fontein elke week schoon.

Aanvullende tip: Zorg ook altijd voor een bakje water. Indien de stroom uit valt stopt de fontein namelijk ook. En voor de kat is het ideaal als er meerdere plekjes zijn waar gedronken kan worden.

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4