9 mei 2017 #1 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Heerlijk na het eten even een blokje om met onze SjEd. Het is de eerste wandeling van dit jaar (2017)
Heerlijk na het eten even een blokje om met onze SjEd. Het is de eerste wandeling van dit jaar (2017)
13 mei 2017 #2 Catherine Moderator Medewerker Moderator Ze gaan graag buiten, als ik zie hoe ze hier genieten vd tuin...
13 mei 2017 #3 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Catherine zei: Ze gaan graag buiten, als ik zie hoe ze hier genieten vd tuin... Klik om te vergroten... Hij kan niet wachten hij wil elke dag wel wandelen.
Catherine zei: Ze gaan graag buiten, als ik zie hoe ze hier genieten vd tuin... Klik om te vergroten... Hij kan niet wachten hij wil elke dag wel wandelen.
13 mei 2017 #5 Edwin Beheerder Medewerker Beheerder Catherine zei: Eens ze het kennen... Klik om te vergroten... Precies, met het wandelen moet je wel de tijd nemen het is tenslotte geen hond.
Catherine zei: Eens ze het kennen... Klik om te vergroten... Precies, met het wandelen moet je wel de tijd nemen het is tenslotte geen hond.