Wat is er Nieuw?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Voerbak op chip SureFeed

Product informatie:

De voerbak op chip (SureFeed) is ontworpen voor gebruik in huishoudens met meerdere huisdieren en zorgt dat ze elkaars voer niet stelen.
Dankzij de afgesloten voerbak blijft het voer langer vers en kunnen er geen vliegen bij.
De SureFeed zorgt ervoor dat speciaal (dieet)voer wordt opgegeten door het juiste huisdier en is geschikt voor zowel blikvoer als droge brokjes.
Houd op eenvoudige wijze in de gaten wat elk huisdier binnenkrijgt om over- of ondergewicht te voorkomen.

Accessoires
Voeg wat kleur toe en personaliseer de voerbakken met de bakjes en matjes uit ons kleurrijk assortiment.

Matjes
Het siliconen matje helpt een kliederboel te voorkomen en kan dagelijks snel even worden gereinigd.

Bakjes
Bakjes zijn geschikt voor nat- en droogvoer en zijn beschikbaar twee varianten: een enkele en een gedeeld bakje.

RFID- Penning
Voor huisdieren die geen identificatiechip hebben. Een penning is inbegrepen.

Verpakking
In de verpakking zit het volgende:
- De voerbak
- RFID penning
- Matje (in de kleur grijs)
- Voerbakje gedeeld (in de kleur grijs)
- Voerbak (in de kleur grijs)
- Handleiding

De voerbak is compatibel met alle gangbare identificatiemicrochip en de SureFlap RFID penning
Bakjes en matjes in verschillende kleuren kunnen los worden bijbesteld.


Feeder-group.png cat_feeding.jpg feeder_bowls.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ideaal voor wie aparte voeding moet geven aan zijn kat, maar die moet dan wel gechipt zijn.
Of je moet ze die penning aandoen en ergens ben ik tegen katten met halsbanden.
 
k heb voor een periode tijdens de kittens geboren waren de SureFlap SureFeed mogen uittesten. Nu eigenlijk kwam dat vrij goed van pas de periode waarin hij viel. Want zoals de meesten van jullie weten krijgen de katten hier rauwvoer uitsluitend. Nu was het zo dat Vivienne op rauw na haar bevalling op een week tijd een serieuze duik had gemaakt met haar gewicht. Ze kreeg meer eten meer rauw maar ik zag het ziender ogen dalen. Op aanraden van de dierenarts hebben we haar dan bovenop haar rauw in die periode ook RC kittenmousse bijgegeven (ik ben helemaal geen voorstander hiervan omwille van de smaak- en kleurstoffen die hier aan toegevoegd worden). Maar als ik moet kiezen tussen RC en de gezondheid van een van mijn poezen is dat besluit ook snel gemaakt. Dus hebben we in die SureFlap Feeder haar RC baby mousse gezet. En wou mijn bevindingen toch eventjes delen wink emoticon.

Bij deze mijn bevindingen bij de testing:

Ik vind het echt een super product. Ik heb hem gebruikt om een van de mama poezen op te sterken met Royal Canin Baby cat mousse. Zodat de andere mama die een graan allergie had toch nog veilig was en er niet aan kon eten. Nu het enigste nadeel dat ik zelf heb ondervonden is dat soms de kittens aan de zijkant omdat ze zo klein zijn denk ik toch nog mee konden eten. Maar dit was dan simpel opgelost door het op een verhoogje te zetten waar de kittens dan niet meer aankonden.

Qua gebruik vond ik het ook zeer handig, het leek soms wel sneller dicht te gaan als er een hoofdje door kwam van een kat zonder geregistreerde chip die toch wou snoepen van iets dat niet mocht. Ik heb er in ieder geval geen slecht woord over te zeggen. De poes die eraan mocht eten had snel genoeg door hoe ze het moest doen. En de katten die dit niet mochten hadden ook snel door dat ze er niet aankonden en druipte vervolgens af.
Onderhoud was ook goed de eetbakjes zelf kunnen in de vaatwasser.

Ik heb het ook een aantal dagen bij ons mama thuis geprobeerd om het eens bij een angstige kat te proberen. En dat ging mits de stappen gevold werden verbazend goed. Na een week, kon ik het op de normale routine van open en toe gaan zetten. Nu denk ik dat voor sommige katten die speciale voeding moeten hebben of die aan bepaalde voeding niet mogen eten dit product echt een gat in de markt is.

Want ik ken mensen en die hebben hokjes gebouwd met sureflap luikjes zodat enkel bepaalde katten daar kunnen gaan eten. Maar om die katten zo ver te krijgen om in een gesloten ruimte te eten was ook een hele opgave.

Voor zo’n mensen zou dit de ultieme oplossing zijn. Zeker met warm weer had ik ook schrik dat het nat sneller slecht ging worden, ik vervang het eten normaal om de twee uur. Maar ik heb het er toch zeker een goede 4-5 uur in kunnen laten staan. En dan zag het er nog steeds niet uitgeslagen of verkleurd uit. Dus ook op dit vlak een dikke pluim voor de makers ervan.
 
Voor wie interesse heeft een vriendin van me verkoopt hare.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23

Vergelijkbare onderwerpen

Back
Bovenaan Onderaan