1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Beste Bezoeker wist jij dat het forum ook beschikbaar is in een donkere variant!

Klik links onderaan op Lichte kat en selecteer de Zwarte kat.

3. Beste Bezoeker wist jij dat je berichten eenvoudig kan delen op social media zoals: Facebook, Google+, Twitter en Whatsapp. Lees hier meer over het delen op social media

Tigri

Discussie in 'Regenboogbrug' gestart door Catherine, 13 mrt 2015.

1. Catherine

Catherine Moderator Medewerker Moderator

043.JPG Wil je graag hier ook een plaatske geven.

Als ik aan je denk dan is het het lieve kleine katje samen met zijn broertje filou die door buren niet gewenst waren.
    Mijn twee zonen brachten jullie korreltjes en drinken en af en toe kwamen jullie met ze mee knuffelen.
    Tot op een avond week na sinterklaas jullie aan mijn voordeur zaten te wachten.
    Heb jullie met veel liefde ingenomen en omdat buur je niet wou mochten jullie blijven.
    Je groeide uit tot een flinke kater chef van de buurt.
    Nu ben je er niet meer en ik zal je hard missen.
    Je was mijn titi boy en dat zal je altijd blijven.
    Nu mag je in de eeuwige velden hollen achter muizen en konijntjes je favoriete bezigheid en je zal voor eeuwig in mijn hart gegrift staan.
    Het ga je goed daar aan de overzijde, doe vooral de groetjes aan Pimmeke, Moepeke, Winnie, Mila en Pucky zij zullen je omringen.
    Love you forever

2. Puk

Puk Kat

Mooi geschreven!

Gecondoleerd.

Deel Deze Pagina