Wat is er Nieuw?

Droogvoer Taste of the Wild

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Taste of the Wild - Canyon River Feline
274268_5.jpg

Kattenvoer met delicate forel en gerookte zalm, met zoete aardappels, fruit en groente, hoog proteïnegehalte, grandioze smaak, voor alle rassen en levensfasen, graanvrij.

Laatst bewerkt:

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Taste of the Wild - Rocky Mountain Feline
174928_1.jpg

Granenvrij kattenvoer van heerlijk wild en gerookte zalm met zoete aardappelen, groenten en fruit, hoog proteïne gehalte, fantastische smaak voor alle rassen en levensfasen

Laatst bewerkt:
S

Sindy

Gast
Gast
Graanvrij kattenvoer is niet alleen geschikt voor katten met graan allergie. Katteneigenaren die hun kat op natuurlijk wijze willen voeren, kunnen kiezen voor graanvrij kattenvoer. Katten zijn carnivoren en hun korte spijsverteringskanaal is gemaakt voor een hoog eiwit, maar weinig koolhydraten dieet. (Granen = koolhydraten).

Bij de mens begint het verteren van granen reeds in de mond, door het kauwen en speeksel worden zetmeelrijke koolhydraten afgebroken. Katten hebben in hun speeksel geen enzym die deze koolhydraten kan afbreken. De rest van het verteringssysteem van de kat kan ook al niet veel met granen. In huidige onderzoeken worden granen en mais in de huisdiervoeding in verband gebracht met tandsteen, suikerziekte en schildklierproblemen. Van natura eten katten kleine prooidieren, naast een hoog gehalte dierlijke ingrediënten is er ook een hoog vochtgehalte in de kattenvoeding belangrijk.

Taste of the Wild is een heel goed merk wat graan vrij is, tenminste volgens onze mening!

MayaBlue

Kompleet gek van katten
Beste mensen, oppassen met Taste Of The Wild nieuwe leveringen! Wij hebben vorige week nieuwe zakken geleverd gekregen die we besteld hadden en onze oudste Ragdoll Luna waren we gisteren bijna kwijt. Er zaten namelijk naalden in de korrels... Ze was van de krokjes op de kamer aan het eten, plotseling begint ze te stikken. Mijn vriend pakt haar op achter haar voorpoten en ze spuwt ze allemaal uit. Toen ik de korrels wou opkuisen stak er uit 1 een naaldje. We zijn met een magneet deze morgen over de korrels gegaan en nog 1 gevonden. We hebben reeds naar zooplus en Taste of The Wild gemaild vandaag. Wij hebben ook meteen alles weg gegooid dit graanvrij voer komt bij ons niet meer binnen. Weet dat hier mensen dit ook bestellen dus mensen goed opletten. Wij zijn vandaag met beide schatten naar de dierenarts gegaan en gelukkig waren ze helemaal in orde maar voor hetzelfde geld hadden ze inwendige schade...

Dus goed opletten mensen een verwittigd mens is er immers twee waard he.

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Beste mensen, oppassen met Taste Of The Wild nieuwe leveringen! Wij hebben vorige week nieuwe zakken geleverd gekregen die we besteld hadden en onze oudste Ragdoll Luna waren we gisteren bijna kwijt. Er zaten namelijk naalden in de korrels... Ze was van de krokjes op de kamer aan het eten, plotseling begint ze te stikken. Mijn vriend pakt haar op achter haar voorpoten en ze spuwt ze allemaal uit. Toen ik de korrels wou opkuisen stak er uit 1 een naaldje. We zijn met een magneet deze morgen over de korrels gegaan en nog 1 gevonden. We hebben reeds naar zooplus en Taste of The Wild gemaild vandaag. Wij hebben ook meteen alles weg gegooid dit graanvrij voer komt bij ons niet meer binnen. Weet dat hier mensen dit ook bestellen dus mensen goed opletten. Wij zijn vandaag met beide schatten naar de dierenarts gegaan en gelukkig waren ze helemaal in orde maar voor hetzelfde geld hadden ze inwendige schade...

MayaBlue ik heb dit ook kenbaar gemaakt op Facebook, dank je wel voor deze waarschuwing.

MiLu

Kompleet gek van katten
Jee wat zal dat schrikken zijn geweest! Gelukkig is het goed afgelopen. Ik ben benieuwd hoe Zooplus en Taste of The Wild gaan reageren.

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Wat een grove fout dit zou toch echt niet meer moeten kunnen voorkomen in deze tijd met alle technieken.
Het gebeurt nog steeds helaas.:confused:

MayaBlue

Kompleet gek van katten
Ja, we hadden ze even goed kwijt kunnen zijn... daarom dat ik liever mensen verwittig dan dat ik later hoor dat andere mensen hun poezen gestorven zijn omdat ik niets zeg

Jeetje dat is echt een grove fout zeg, geloof best dat je geschrokken bent, ik ben benieuwd wat je daar nog op te horen krijgt

S

Sindy

Gast
Gast
Pffff, schrikken!! Wat fijn dat het in elk geval goed is afgelopen!! En dat ik nu gewaarschuwd ben, wij geven dit namelijk ook!! Echt bizar gewoon! Thanksssssssss voor de waarschuwing!!

Anja M.

Kompleet gek van katten
Ongelooflijk dat zoiets mogelijk is, zo zie je maar dat je alles altijd moet nakijken voor je iets geeft en er niet zomaar vanuit moet gaan dat alles in orde is.
Gelukkig is het goed afgelopen Maya, de schrik zal er wel goed inzitten na zoiets.

Ellen Majeur

Ik hou van katten

Allemachtig, dat is ernstig. En wat goed dat je dit hier direct post. Ik zet het ook op Facebook.

MayaBlue

Kompleet gek van katten
zojuist hebben ze me via mail laten weten dat ze me bedanken om hun hiervan op de hoogte te brengen en dat ze een onderzoek gaan doen naar wat hier juist misgelopen is met heel dat Lot van zakken. Dus die zullen waarschijnlijk herroepen worden neem ik aan. Ze gingen mij in ieder geval op de hoogte houden dus zodra ik meer weet geef ik dit ook door.

MayaBlue

Kompleet gek van katten
Juist nog een mailtje:
Dear Maya,

Thank you for contacting us. I am sorry to hear about this experience. Please reply with your address and the name of the store where you purchased the product so we can isolate which facility the product was made. Thank you for providing the photos, they have been sent to our Quality Control Manager to review.

Sincerely,

Julie

Customer Service

Dus in het kort zijn de foto's naar quality control gegaan en ze gaan de fabriek die door zooplus gebruikt is voor hun voer te maken isoleren en dus nakijken of de fout daar ergens zit.

MayaBlue

Kompleet gek van katten
Van Zooplus pas nu antwoord gehad, ik zou mijn geld van het katteneten kunnen terug krijgen en heb ook een kortingsbon gekregen

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4