Wat is er Nieuw?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Speelgoed

Edwin

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder

Kattenveertjes
De nieuwste rage in katten speeltjes.
Deze vrolijk gekleurde kattenveertjes springen door de hele kamer terwijl de kat ze probeert te vangen!
Katten veertjes zijn hier te bestellen: http://kattenveertjes.nl

Laatst bewerkt:
Edwin

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder

Kitty boinks
Kitty boinks zijn flexibele gevlochten nylon buisjes.
Druk ze samen tussen de vingers en schiet de Boinks door de kamer!
Oefen en je kan ze tot 10 meter wegschieten... (da's de uitdaging voor u, niet voor de kat ;-)
Kitty boinks zijn hier te bestellen: http://www.purrfectdesign.net/nl/kitty-boinks.html

Ellen Majeur

Ellen Majeur

Ik hou van katten

Haha, die gaan er beiden zeker komen!

Ellen Majeur

Ellen Majeur

Ik hou van katten

Kattenveertjes
De nieuwste rage in katten speeltjes.
Deze vrolijk gekleurde kattenveertjes springen door de hele kamer terwijl de kat ze probeert te vangen!
Katten veertjes zijn hier te bestellen: http://kattenveertjes.nl
De veertjes zijn al binnen en met groot succes ingewijd. Ik had er ééntje vastgenaaid op de krabpaal, maar die werd dus wel gesloopt (afgebeten) maar verder hebben ze er wel een uur aan áán stuk mee gespeeld.

Edwin

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder

De veertjes zijn al binnen en met groot succes ingewijd. Ik had er ééntje vastgenaaid op de krabpaal, maar die werd dus wel gesloopt (afgebeten) maar verder hebben ze er wel een uur aan áán stuk mee gespeeld.
Heel simpel maar daarom juist leuk om mee te spelen.
Wij hebben ze ook als promotie materiaal gebruikt.
Sjed_kattenveertjes.jpg

MiLu

MiLu

Kompleet gek van katten

Ik kende beide speeltjes nog niet. Ga ze onthouden!

Ellen Majeur

Ellen Majeur

Ik hou van katten

Heel simpel maar daarom juist leuk om mee te spelen.
Wij hebben ze ook als promotie materiaal gebruikt.
Bekijk bijlage 178
Naast de veertjes en de slangetjes kan ik de Fling-ama-string ook van harte aanbevelen.
Kijk maar:

http://youtu.be/7q2nZ88-JMs

Echte kerels: vooral geïnteresseerd in de techniek die erachter kan zitten en op het laatst dan toch maar even met elkaar sparren!
Het zijn twee uitersten: Phlooph en Phlyx maar ze voelen/vullen elkaar perfect aan.

MiLu

MiLu

Kompleet gek van katten

Dat is zeker een heel leuk speeltje en wat een leuk filmpje! Die vermaken zich goed met elkaar. Mooi om te zien.
Dit speeltje ga ik ook onthouden, want ik denk dat die van mij dat ook wel geweldig zullen vinden.

Ellen Majeur

Ellen Majeur

Ik hou van katten

Dat is zeker een heel leuk speeltje en wat een leuk filmpje! Die vermaken zich goed met elkaar. Mooi om te zien.
Dit speeltje ga ik ook onthouden, want ik denk dat die van mij dat ook wel geweldig zullen vinden.
Denk ik ook. En ze zijn er dus echt úúúren aan één stuk mee bezig hè. Dat vind ik echt bijzonder. Het blijft ze fascineren.
Ik heb ook nog een andere variant gezien die in het rond draait onder een rond kleedje geloof ik. Dat wordt wellicht de volgende.

raggy

raggy

Kompleet gek van katten

Mijn katten zijn zot van Kitty boinks. Maar ja mijn naam is ook Kitty zal daarom zijn. Hihi.

Ellen Majeur

Ellen Majeur

Ik hou van katten

Leuk en simpel speelgoed, dat is toch vaak het aller leukst:c
Die kleine, sponzige balletjes gaat schijnbaar nooit de lol van af idd.
Een grote knoop of een walnoot zijn hier ook populair, al moet ik oppassen met de sphynx dat de noot niet door de ramen gaat :-)

Edwin

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder

De Action heeft hier diverse variaties in.
Die zijn echt leuk.
rups.png

raggy

raggy

Kompleet gek van katten

Ja het moet niet duur zijn voor de katjes. Als je hier durft een kartonnen doos uitladen met vb katteneten zitten ze in de lege doos voordat je het weet. Zelfs dat vinden ze heel tof. Gewoon een propje dat je maakt van papier kunnen ze zich ook al een hele tijd mee amuseren. :)

MiLu

MiLu

Kompleet gek van katten

Ja wc rol, doos, propje, stukje stof, plastic of papieren tas..... de meest simpele dingen zijn het leukste.

Hier zijn ze ook helemaal gek met deze muis. Ik heb er inmiddels meerdere.

130160_trixie_plueschmaus_1-jpg.261, Speelgoed, Speelgoed, Kattenforum SjEd, 563, 130160_trixie_plueschmaus_1-jpg.261, 22:29, 13 jan 2014, 8 feb 2014, 89, 18:11

raggy

raggy

Kompleet gek van katten

Wij hebben ook zo'n muisje, maar eentje als je daarmee schudt dat een piepend geluidje maakt. Weet niet of deze dat ook doet? Daar zijn ze ook helemaal zot van. Gekocht bij zooplus.de.

raggy

raggy

Kompleet gek van katten

Waar je die van ons ons een hele tijd zoet kan mee houden is met de flying frenzy.
http://www.flyingfrenzy.be/
Ik had hem leren kennen bij een kattenshow. Ze blijven spelen totdat ze van vermoeidheid op de grond gaan liggen.

MiLu

MiLu

Kompleet gek van katten

Wij hebben ook zo'n muisje, maar eentje als je daarmee schudt dat een piepend geluidje maakt. Weet niet of deze dat ook doet? Daar zijn ze ook helemaal zot van. Gekocht bij zooplus.de.
Nee het muisje dat ik heb heeft geen geluidje ;)

Bovenaan Onderaan