Shows in België

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Sorry MayaBlue, ik ben even verkeerd. Ik had het op de vorige voor. En die heb je fantastisch gedaan zoals altijd. En ook Luna en Lemon natuurlijk. :)

Maar dat is wel de show waar we komen kijken,dat ben ik niet vergeten. :)
Ben zo nieuwsgierig naar het cadoke van de eigenaar van de papa van Lemon en Luna. En natuurlijk ook naar de uitslag. :)

Haha geen probleem ik hoop stiekem dat Renee de papa mee heeft zondag :) onze kaartjes zijn af en tegen zondag hebben we ook t-shirts met onze cattery naam op

Ben benieuwd naar de kaartjes en de T-shirts. Hihi.
Ik kan al wel zeggen dat er geen kattinnetje bij Gigolo zat de dinsdag. Maar ik ben niet zeker dat hij gaat meekomen. Ik heb het gevoel van een sepia. Weet niet waarom, maar kan er ook helemaal naast zijn.
tip Edwin: naar de show komen dan zie je ze live. :)

Ben benieuwd naar de kaartjes en de T-shirts. Hihi.
Ik kan al wel zeggen dat er geen kattinnetje bij Gigolo zat de dinsdag. Maar ik ben niet zeker dat hij gaat meekomen. Ik heb het gevoel van een sepia. Weet niet waarom, maar kan er ook helemaal naast zijn.
tip Edwin: naar de show komen dan zie je ze live. :)
raggy ik ben ook benieuwd naar de T-shirts :D
Helaas kan ik niet komen :(

Ja Edwin is dat niets voor jouw zo'n show? MayaBlue jij kan hem misschien wegwijs maken hierin. Ik kom ook altijd bij jouw terecht voor de nageltjes, het poedertje,... kortom voor de hele verzorging. :)

Oei maar dan moet jij misschien eens over de grens gaan bij de buren? Daar ben je nog nooit een beker gaan halen denk ik? Hihi. Geef de schatjes nog maar een dikke kus van mij. Nog een paar daagjes slapen en dan zie ik ze weer terug. :)

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4