Sepia ragdoll kater van 9 maand: verkocht

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

raggy

Kompleet gek van katten
Hoi

Ik heb een sepia ragdoll katertje te koop. Dna getest.
Hij is 9 maand oud. Hij heeft een stamboom, chip, gaat gecastreerd worden, voorzien van de nodige vaccinaties, ontwormd...

Zijn ouders zijn getest op hcm en pkd.

PRINCE_NERMAL_MAINTENANT.webp

Waarom gaat hij weg?

Ik heb eventueel wel interesse. Mijn huidige ragdoll zoekt gezelschap.

Normaal gezien was het de bedoeling dat hij niet weg zou gaan. Hij zou dienen voor een sepia lijn. Hij zit nu op dit moment bij de mevrouw van de dekkater. Ze had een kittentje dat ook een sepia was, maar dat is gestorven een paar maanden geleden. Het lag dood onder de krabpaal. Ze weet niet wat er gebeurd is. Op dit moment heeft ze nog niet het geluk gehad voor een nieuw sepia kattinnetje. De kater begint groter te worden en ze heeft nog heel veel kattinnen in huis zitten en ook nog een andere kater. Het zou nog een hele tijd duren voordat ze een sepia kattin zal hebben, als ze er nog zin in heeft nadat haar wens in de mist is gegaan. Sepia krijg je door een mink met een mink te kruisen. Ze komen ook niet zoveel voor.
Daarom komt hij terug naar ons. Maar ik kan hem hier niet houden want zijn mama en zus zitten bij ons.
Daarom gaat hij gecastreerd worden en zoek ik een nieuwe thuis voor hem.

Bedankt voor je uitleg! Op het moment denk ik wel dat ik een jongere kater zou willen aangezien ik ze niet gelijktijdig wil verliezen als ze oud worden maar hoeveel vraag je voor hem?
Je mag het me ook pm'en hoor!

Groeten
Anneleen

Ik denk dat 4 maanden niet veel verschil gaat geven hoor. De ene mens leeft ook langer dan de andere mens. :) En ik denk dat dit bij dieren ook zo is. :)

Ja daarom wou ik mss wachten tot hij een jaar oud was en dan een kitten aanschaffen :) dan is het verschil wat groter. Zou het verschrikkelijk vinden om ze rond dezelfde periode te verliezen..

Maar je hebt een prachtige kater daarom dat ik impulsief reageerde op je bericht ^^

Veel succes nog om een baasje te cinden maar dat zal wel snel gebeuren, zo'n knap ventje!

Hoi hoi!

Is de ragdoll nog op zoek naar een nieuw huisje? Ik heb erg veel interesse !

Vriendelijke groet Dorothy

Het liefst mailen, Thanks

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2