1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Bezoeker wist je dat het forum ook beschikbaar is in een donkere variant!

Klik links onderaan op Lichte kat en selecteer de Zwarte kat.

Problemen

Discussie in 'Overige huisdieren' gestart door mariohelmes2016, 16 mei 2015.

1. Hoi

Ik heb. Een poes van 5 diva.
    Heb vandaag twee ratjes gekregen als. Huisdier erbij maar me kat die ziet verleiding.
    Wat kan of moet ik doen kan ik de ratten laten opeten. Of wat moet ik dien helppp t zijn schattige bange ratten en zijn al 1[emoji25]

2. Catherine

Catherine Moderator Medewerker Moderator

Zorg voor een veilige kooi voor je ratten zodat de kat ze niet kan vangen.
    Of zet ze in een kamer waar je kat niet mag komen.
    Hier moet ik geen ratten of muizen in huis halen ze zouden de kooi openbreken of dat beest zo een stress geven dat die vanzelf sterft.
    Wil je ratten en katten gewoon maken dan moet je dat meestal al doen vanaf ze kitten zijn.

3. Choeke

Choeke Moderator Medewerker Moderator

Hier hadden we twee hamsterkes en die waren de poezen gewend.

4. dat zijn me ratten heb van 2 geen foto heber vier bij de poes diva is chill en loert alleen donderdag krijg ik een nieuwe kat dutch erbij benieuwd of hij het aan kan dutch op foto kluren als koe.

ik heb een betere kooi nu een ijzeren 1 meter komt ze niet in
    10521654_1490974914458237_2453122217572866158_n.jpg $_85 (3).JPG $_85 (2).JPG $_85 (1).JPG 10438307_1490974924458236_288520149655888159_n.jpg 11257198_1490971621125233_2864024981326647889_n.jpg

Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2015
    igor vindt dit leuk.
  5. igor

igor Kat

Bijgevoegde bestanden:

6. Edwin

Edwin Beheerder Medewerker
    Beheerder

igor vindt dit leuk.
  7. Catherine

Catherine Moderator Medewerker Moderator

Fijn als ze samen kunnen met mekaar omgaan.
    Hier zouden ze met huid en haar al lang verslind hebben.

igor vindt dit leuk.
  8. Nantastic Coontastic

Nantastic Coontastic Foto moderator Medewerker Foto moderator

Wel oppassen hoor met ze zo los bij elkaar houden ;-)

Toen ik mijn Wolf kreeg had ik een hamstertje... Enorme veilige kooi met smalle afstand tussen de tralies waar geen kattenpootje door kon... Is heel lang goed gegaan tot ik op een ochtend beneden kwam en ik bloed zag op de grond... Snapte niet waar het vandaan kwam dus de honden en kat nagekeken, maar niks geen wondjes... Toen vond ik ineens een vreemd stukje op de grond bloederig, leek wel stukje vlees maar heel mini stukje... En toen sloeg de paniek toe.... Meteen de hamsterkooi open en kijken... Maar geen hamster meer ... Niks geen schade aan de kooi te ontdekken, nog geen omgebogen tralie... Maar hamster dus wel eruit waarschijnlijk toch door Wolf eruit getrokken en waarschijnlijk eerst spelend door de kamer gemept en daarna opgegeten :-( Hier dus nooit geen knaagdier meer, zeker niet nu we meerdere katten hebben... Maar je ziet, het kan lang goed gegaan maar het zijn en blijven toch jagers...

Deel Deze Pagina