Wat is er Nieuw?

poezen zijn niet graag bij mijn buurvrouw

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
T

Thiago

Kitten

Mijn buurvrouw had een poes die is bevallen daarvan heeft ze 2 kittens gehouden,alle 3meisjes.
Om een of de andere reden zijn de poezen daar niet graag ze kwamen altijd in mijn voortuin logeren 8 maand geleden is er een poes bevallen in mijn tuin van5 kittens,heb er 3 een goede thuis gegeven,twee liepen hier nog.
Ik heb haar meermaals aangesproken dat ze haar poezen moet steriliseren ze veegt er haar voeten aan,nu allemaal bevallen.
Ik en mijn vriend zijn grote dierenvrienden dus hebben we besloten om al de mama poezen te steriliseren vandaag is nummer 1 gesteriliseerd we willen de mama's niet naar asiel doen omdat ze nog moeilijker aan een huisje geraken dan kittens,dus wij gaan er verder voor zorgen , maar de kittens wil ik dat ze goed terecht komen ik niet voor 19 kittens een sterilisatie doen ,ik heb ook mijn gemeente op de hoogte gesteld van mijn probleem,zij hebben gebeld naar asiel en ze kunnen er enkele opnemen ze moeten ook plaats hebben,ik zit met mijn handen in het haar het moet stoppen want anders worden het allemaal sukkelaars je mag mij gerust nog vragen stellen .Ik zoek echt HULP groeten 😪

mariska31176

mariska31176

Beheerder
Medewerker
Beheerder

misschien kun je een go-fund-me pagina starten dat mensen daar geld kunnen doneren aan jou voor deze situatie

tja wat je buurvrouw doet met haar huisdieren is in mijn ogen verwaarlozing van haar dieren

als je een kat hebt voor de liefhebberij moet je die altijd laten steriliseren, is veel beter voor de kat, die heeft dan minder kans op baarmoederkaner en ook minder kans op borstklierkanker

ik vind het echt super dat je voor deze dieren opkomt, niet iedereen zou dit doen

T

Thiago

Kitten

misschien kun je een go-fund-me pagina starten dat mensen daar geld kunnen doneren aan jou voor deze situatie

tja wat je buurvrouw doet met haar huisdieren is in mijn ogen verwaarlozing van haar dieren

als je een kat hebt voor de liefhebberij moet je die altijd laten steriliseren, is veel beter voor de kat, die heeft dan minder kans op baarmoederkaner en ook minder kans op borstklierkanker

ik vind het echt super dat je voor deze dieren opkomt, niet iedereen zou dit doen
Nee ik wil geen geld,ik heb zelf voor die keuze gekozen,ik wil zoveel mogelijk kittens een goede thuis bezorgen dat ze niet in het asiel belanden

Catherine

Catherine

Moderator
Medewerker
Moderator

Ik weet niet of je in belgie of nederland woont, maar in belgie is het verplicht ze te steriliseren of castreren. Mss eens oproep doen naar opvang van katten of ze de kittens kunnen opvangen en in orde zetten zodat ze naar nieuwe thuis kunnen gaan.

mariska31176

mariska31176

Beheerder
Medewerker
Beheerder

en om iedere kat en kitten te sterilieseren is toch behoorlijk prijzig, zeker als je dit wilt doen voor dat ze een nieuw huisje hebben

O

Odrade

Kompleet gek van katten

Ik begrijp je situatie helemaal.
Goed werk Thiago ! En sterkte met je buurvrouw.
Op Facebook « Dette opvang » is een groep die voor kittens zorgt , met of zonder moeder. Misschien hebben ze tips ?

O.

Bovenaan Onderaan