Wat is er Nieuw?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Onderzoek naar de gezondheidszorg voor de kat - win een prijs!

Edwin

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder

Hoi Lora,

Als tegenprestatie zou ik het fijn vinden als je wat reclame zou maken voor ons forum.
Succes met je studie.

Catherine

Catherine

Moderator
Medewerker
Moderator

Beste katteneigenaar,

Om de zorg voor onze katten te optimaliseren doe ik een onderzoek naar de katteneigenaar en de gezondheidszorg van de kat. Zouden jullie de enquête in willen vullen? Jouw mening wordt zeer op prijs gesteld. Daarnaast maak je kans op een prijs voor jou en jouw kat!

https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_1ZzZd1PpjIoFdHv

Bedankt alvast!
Mag deze enquete ingevuld worden door de belgische leden of is het alleen voor de nederlandse?

Catherine

Catherine

Moderator
Medewerker
Moderator

Ik (belg) heb de enquete in gevuld, wat me toch weer stoort is waarom moeten jullie weten welke studies en wat het inkomen is van de persoon die de enquete doet? Wat heeft dat toch weer te maken ermee? Laag of hoog geschoold hoge of lage verdienste maakt niet uit hoe iemand met zijn kat omgaat ivm op controle gaan bij de dierenarts... Mss daar eens over nadenken en aanpassen.

Catherine

Catherine

Moderator
Medewerker
Moderator

Mss toch eens meer doordacht die enquete aanpassen, sommige vragen zijn dubbelzinnig of komen op zelfde neer. En vragen naar de studies en inkomsten zijn overbodig dat gaat u niks aan. U kan mss beter vragen of de mensen nog andere dieren hebben en hoeveel katten ze hebben... Je kan ook aparte stelling maken voor belgie en nederland... Mss niet genoeg doordacht... lhog

L

lhog

Kat

Ik (belg) heb de enquete in gevuld, wat me toch weer stoort is waarom moeten jullie weten welke studies en wat het inkomen is van de persoon die de enquete doet? Wat heeft dat toch weer te maken ermee? Laag of hoog geschoold hoge of lage verdienste maakt niet uit hoe iemand met zijn kat omgaat ivm op controle gaan bij de dierenarts... Mss daar eens over nadenken en aanpassen.
Bedankt voor het invullen Catherine, Belgen of Nederlanders maakt geen verschil voor de enquête. Er is de optie "wil ik niet zeggen" toegevoegd zodat het niet ingevuld hoeft te worden als u dit liever niet wil.

Bovenaan Onderaan