Wat een dag was het gisteren..
De keurmeester was erg te spreken over Contessa en zei dat hij hoopte haar in de toekomst nog eens te keuren want hij was erg benieuwd hoe ze uit zou groeien.
Haar keurrapport:
Heel stevig gebouwd op stevige poten en mooie voeten.
Prima vorm met goed profiel. Oren goede vorm en goed geplaatst. Ogen goede vorm en mooie kleur.
Prima lengte en structuur. Heel mooie kleur. Goede verdeling en aftekening.
Goede vorm en lengte.
Goede beharing.
Prima
Lief rustig kitten
Prima presentatie.
Nadat ze gekeurd was mocht ze weer in de kooi en zijn wij een frietje gaan eten. En opeens hoor ik dat onze kooinummer werd omgeroepen en naar het podium moest komen.. Huh...
Dus ik met Contessa naar het podium en bleek ze Best In Variateit Seal bicolor te zijn geworden!
Dat was wel het laatste wat ik had verwacht haha..
In de middag al wel wat nerveus voor de nominaties en ja hoor ze mocht terug komen :)
Ze moest tegen 3 andere poezen van 6-10 maanden en kreeg alle stemmen! Dus ze werd Best In Show van de poezen 6-10 maanden. Super gaaf!
We waren met een stel vrienden en bijna allemaal werden ze ook BIS met hun katjes :)
. Allemaal in een andere categorie maar zo speciaal voelde het. Daarna moesten we nog allemaal tegen elkaar voor de BOB. Het was een erg moeilijke strijd want de concurrentie was heel erg hoog.
Helaas werd Contessa het niet maar ik was meer dan tevreden. Wat een geweldige showdag.
Voor haar 2e show vind ik dat ze het super goed heeft gedaan :)
Hier werd ze gekeurd
Tijdens de BIS
En ten slotte voor de BOB
Met onze show maatjes Helga en Marianne :)
Zo trots op mijn popje
Een foto van Contessa samen met mijn vriend. Hier werd ze BIS.