NLKV show 26 oktober in Tiel

  • Onderwerp-starter Onderwerp-starter Jessica
  • Startdatum Startdatum

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
J

Jessica

Gast
Gast
26 Oktober 2014 is er een raskatten show van de NLKV in Tiel.
Het thema is Halloween.

Er zijn specials voor:
-Perzisch Particolour
-Brits Korthaar/Brits Langhaar
-Maine Coon

Er worden nog speciale prijzen verloor voor de mooist versierde exposant en kooi.

Ik zal op deze show aanwezig zijn met mijn ragdoll poes Contessa.
Wie gaan er nog meer naar deze show?

De zaal is ook toegankelijk voor bezoekers.

Het adres: sporthal “Westroyen” Predikbroedersweg 14, 4003 AL Tiel.
 
Op dit moment hebben we nog geen planning, zal het eens overleggen.
Leuk thema trouwens halloween :vamp:
 
Ik vind dit zelf 1 van de leukere shows. Vorig jaar heb ik op deze show met Hannah geshowd en het werd heel erg leuk gedaan. Leuk commentaar van de vrouw op het podium, muziekje erbij en een leuk thema.

De mensen waarmee ik ga gaan ook verkleed en ik twijfel nog haha..
 
Ik vind dit zelf 1 van de leukere shows. Vorig jaar heb ik op deze show met Hannah geshowd en het werd heel erg leuk gedaan. Leuk commentaar van de vrouw op het podium, muziekje erbij en een leuk thema.

De mensen waarmee ik ga gaan ook verkleed en ik twijfel nog haha..
Leuk om tijd voor vrij te maken dus, wij hebben al wat shows gezien maar nog nooit 1 met klederdracht :)
Als wij besluiten om te komen laat ik het je wel weten.
Ik zou het leuk vinden als je de show resultaten ook bekend maakt.
 
Ja echt een aanrader om heen te gaan :)
Ik zal ook proberen op facebook te vermelden in welk vak we zitten op de dag van de show en lijkt me leuk als je hoi komt zeggen :)

Ik zal de showresultaten vermelden , ben zelf erg benieuwd hoe ze het gaat doen.
 
Ja echt een aanrader om heen te gaan :)
Ik zal ook proberen op facebook te vermelden in welk vak we zitten op de dag van de show en lijkt me leuk als je hoi komt zeggen :)

Ik zal de showresultaten vermelden , ben zelf erg benieuwd hoe ze het gaat doen.
Een paar maanden geleden hebben we op facebook een oproep gedaan om elkaar te ontmoeten op shows, inmiddels is er een whatsapp groep waar we afspreken bij de eerst volgende show, moet bekennen dat ik deze show nog niet voorbij heb zien komen.
We hebben elke show wel iemand ontmoet, heel leuk en gezellig en we delen allemaal dezelfde passie dat is leuk.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan