Wat is er Nieuw?

Nantastic in the House

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Nantastic Coontastic

Ik hou van katten
Hallo kattenliefhebbers,

Per toeval kwam ik via Google (jaja de moderne tijd) hier op het forum en ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn mezelf ook eens aan te melden.. Dus hier ben ik ;)

Ik ben geboren als dierenvriendin in 1978 en ik ben de liefdevolle moeder van de Coontastic familie en verloofd met de aller liefste en beste Coontastic familie Papa! :)

Geen kinderen en voor mij zijn dan ook mijn diertjes mijn kinderen, het gezinnetje bestaat uit 4 hondjes en 8 maine coons wat een heerlijke gezelligheid geeft in huis. Als kind droomde ik altijd al van een leven met veel dieren om me heen en ik moet zeggen dat is inmiddels wel gelukt :D Al staat nog steeds dat droomhuisje op het verlanglijstje met wat extra grond en lekker afgelegen in de natuur ;)

Sommige mensen denken wel eens dat ik een cattery/fokker ben maar dit is niet het geval, al mijn diertjes zijn geholpen of worden geholpen als ze daar de juiste leeftijd voor hebben.

De katten stel ik zeker nog voor in een ander topic met foto's erbij. 1 van mijn grootste hobby's naast mijn kindjes is het fotograferen van hun dus en verder hou ik online ook een foto-verhalen blog bij wat ik ook erg leuk vind om te doen.

Nou dat was het in het kort wel een beetje en ik hoop hier dagelijks even te komen lezen/reageren op het forum.

Groetjes,
Nantastic
 
Laatst bewerkt:
Ook langs hier van harte welkom op de leuke groep.
welkom plaatje.jpg
 
Welkom op ons forum, leuk dat je ons gevonden hebt en lid geworden bent.

Als je vragen hebt stel ze gerust we zijn er om elkaar te helpen.
Mooie foto's heb ik al gezien van je Maine Coons.
Veel plezier hier op het forum.

Groetjes,
Edwin
 
Dank je wel voor het welkom!

En als er vragen zijn stel ik ze zeker, nu eerst alles eens een beetje onderzoeken op het forum, maar complimenten, het ziet er erg goed uit allemaal!
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23

Vergelijkbare onderwerpen

Back
Bovenaan Onderaan