1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Beste Bezoeker wist jij dat het forum ook beschikbaar is in een donkere variant!

Klik links onderaan op Lichte kat en selecteer de Zwarte kat.

3. Beste Bezoeker wist jij dat je berichten eenvoudig kan delen op social media zoals: Facebook, Google+, Twitter en Whatsapp. Lees hier meer over het delen op social media

Mijn Sia "Dabi"

Discussie in 'Siamees' gestart door Bridget, 11 sep 2014.

Tags:
  1. Bridget

Bridget Lykoi

pizap.com14104554156351.jpg Mijn eerste Siameesje!! Ik heb gekozen voor dit ras vooral omdat dit karakter het beste in mijn groepje zal passen, maar natuurlijk ook omdat ik ze mooi vind.

igor vindt dit leuk.
  2. daytir

daytir Kat

Zo eentje heb ik er vroeger ook nog gehad , maar met donkere tint in, en wat kunnen ze miauwen , ze zijn wel ontzettend lief en slim, je kan ze heel wat aanleren.(y)

3. Bridget

Bridget Lykoi

Dat miauwen vind ik niet erg, ik heb hier nu ook al babbelaars in huis. Kan er soms hele gesprekken mee doen.

4. daytir

daytir Kat

Dan heb je een muzikale sfeer in huis :LOL:

5. Bridget

Bridget Lykoi

Hahaha ja zoiets :LOL:

6. Oh hij is zo snoezig :D!

7. Bridget

Bridget Lykoi

Vind ik ook...dank u

8. Bridget

Bridget Lykoi

Helaas....mijn Dabje is over de regenboogbrug....:bigtears:
    Dabi was al een enkele dagen ziekjes, zijn weerstand was nog niet sterk genoeg en hij had longproblemen, volgens de DA van de fokker "een soort" astma...Ik had zo gehoopt dat hij er alsnog zou bovenop komen en dat hij dan over enkele weken gewoon bij mij kon komen wonen....helaas heeft het lot anders beslist.

Rust zacht mijn klein ventje, mijn lief Dabje

9. Edwin

Edwin Beheerder Medewerker
    Beheerder

Wat een ontzettend verdrietig bericht :(
    Heel veel sterkte toegewenst.

10. Oh nee bridget wat verschrikkelijk nieuws, veel sterkte met het verlies van je kleine man :(

11. mariska31176

mariska31176 Beheerder Medewerker
    Beheerder

:cry: wat verschrikkelijk, heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies :(

12. daytir

daytir Kat

Heel veel sterkte Bridget, is altijd zo heel moeilijk om afscheid te nemen van je diertjes :cry:

13. Bridget

Bridget Lykoi

Eerlijk gezegd ben ik allang al blij dat het nog bij de fokker overleden is....nu heb ik nog geen band mee. Alleen jammer omdat je er toch zo naar uitkijkt....iedereen die dan vraagt: wanneer heb je uw nieuw katje? En ja dan moet ge nu voor de zoveelste keer zeggen: komt er niet....
    Voorlopig heb ik mij toch voorgenomen dat ik niet meer opzoek ga voor een nieuw kitten.
    Een goede tip die ik van een bevriende fokker kreeg was dat ik eerst opzoek moet gaan naar een fokker (informatie inwinnen) en eens ik de fokker gekozen heb, dan pas mijn kitten kiezen....en vooral geduld hebben.
    En ja het is waar, ik zie een kitten en voor al de rest er rondom ben ik blind.

Deel Deze Pagina