Wat is er Nieuw?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Hier kan ik jullie over mijn stripboek vertellen ;o):BC11

Ik teken sinds... altijd en houd van dieren. Een paar jaar geleden ben ik begonnen de avonturen van een kat te tekenen die 's nachts op pad gaat op zoek naar lekker eten.
Vorig jaar vond ik een franse uitgever die het uitgaf onder de naam "Le Chat qui n'aimait pas les Croquettes".
En nu, sinds dinsdag, ligt de nederlandse vertaling in de boekwinkels !

Kat%20die%20geen%20brokjes%20lust%20coverP_zpsudezjpkx.jpg

In het kort : «De Kat die geen Brokjes lust» vertelt de nachtelijke avonturen van een ondernemende kat. Hij wordt thuis verwend met kattenbrokjes, maar wat hij eigenlijk wil is: vlees. Daarom gaat hij ‘s nachts op stap en beleeft ongelooflijke avonturen. Elk van de 11 verhalen van 4 bladzijden vertelt over een van zijn vreemde nachten, tussen droom en werkelijkheid, verlangen en frustratie.
Zijn bazinnetje vermoedt natuurlijk niets.

De tekeningen zijn wit op zwart :
Kat%20die%20geen%20brokjes%20lust%20p32P_zpsynkpvsar.jpg

Een promo-filmpje (in het frans) hier

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
:smilie14
Odrade

Edwin
Wow wat leuk zeg, gefeliciteerd
kaart-01-png.7243, Mijn kat-stripboek, Boeken, strips, naslagwerk en creativiteit, Kattenforum SjEd, 10867, kaart-01-png.7243, 19:34, 1 dec 2017, 5 dec 2017, 1919, 17:21

Heb je alles zelf getekend?
Kan je ergens zien hoe vaak het al verkocht is.
Voor degene die het willen kopen, waar kunnen ze je boek kopen zijn dit alle boekenwinkels of bepaalde?
Heel erg gaaf en hopelijk komen er meer boeken.

O
Dank je wel Mariska en Edwin !
Geen idee hoeveel er verkocht zijn, ik heb zelfs nog niet de uiteindelijke cijfers voor de franstalige landen.
Tja, normaal zouden ze in alle boekwinkels liggen... maar dat kan ik natuurlijk niet vanuit Zwitserland checken ;o)
Ik ben al begonnen met een tweede boek. Maar ik teken niet snel (ik heb een half-time werk) en bovendien heb ik steeds andere tekeningen tussendoor (bestellingen en dergelijke).
Ik heb de laatste tijd geneens mijn (franstalige) blog bijgewerkt !

O.

H
Misschien een aanwinst voor de katten liefhebbers

O
O zeker Hennie ;o) En mensen die katten gewent zijn begrijpen veel beter de verhalen omdat ze de houdingen van de kat herkennen en "vertalen".
Als je begrijpt wat ik bedoel...

O.

Catherine
Prachtig gedaan ik zou het je niet na kunnen doen. Heel mooi. Dikke proficiat

BlackScorpion
Leuk, ik zal de boekenwinkel eens moeten bezoeken! Ook knap getekend!

Edwin
Zullen we een wedstrijd maken wie het eerst 2 winkels gevonden heeft en dit kan aantonen met foto's?

Laatst bewerkt:
O
DAT is een goed idee ! Wie de meeste fotos maakt (van verschillende boekwinkels met mijn boek) tot het einde van de maand, krijgt van mij een tekening opgestuurd !
;o)
O.

Edwin
Leuk toch,

Wíl iedereen dit delen op social media.

BlackScorpion
Spijtig genoeg kom ik niet veel in winkels, 1 keertje gaan kijken in de winkel hier in de buurt, maar niet gevonden :(. Spijtig... Weet je winkels in het Antwerpse (België) waar ze hem verkopen? Want zou hem wel graag kopen en lezen!

Catherine
Ik heb het op mijn fb gezet en zal het op mijn groep ook plaatsen maar dan mss best de wedstrijd verlengen tot eind februari.
Ik veronderstel dat deze aktie alleen geldt voor nederland?

Edwin
Ik heb het op mijn fb gezet en zal het op mijn groep ook plaatsen maar dan mss best de wedstrijd verlengen tot eind februari.
Ik veronderstel dat deze aktie alleen geldt voor nederland?
Dankjewel voor het delen, @Odrade is het boek ook in België uitgebracht

O
Ja. Moet ook in België te vinden zijn. In het frans of in het nederlands.
Maar ja, ik zie dat er niet veel reacties hier komen... Voorlopig houden we de wedstrijd gaande ;o)

Odrade

Catherine
Is normaal denk niet dat er mensen zijn die boekenwinkels gaan opzoeken om het boek op drie plaatsen te vinden. Ze moeten dan al naar andere steden gaan want overal is geen boekhandel

Bovenaan Onderaan