Wat is er Nieuw?

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Merlijn

Kompleet gek van katten
test
 

Bijlagen

  • DSC05460.JPG
    DSC05460.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 235
mss heb ik meer succes als ik rechtstreeks oplaad vanop de camera ipv een stick?
dat is blijkbaar gelukt, maar alleen omdat ik ze één per één heb opgeladen.
maar toch, oef gelukt!
 

Bijlagen

  • DSC05460.JPG
    DSC05460.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 226
  • DSC05475.JPG
    DSC05475.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 250
  • DSC05599.JPG
    DSC05599.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 241
  • DSC05712.JPG
    DSC05712.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 218
  • DSC05809.JPG
    DSC05809.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 214
  • DSC05882.JPG
    DSC05882.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 222
Haha ja wat kan je eigenlijk anders zeggen en denken hè? Voordat ik toch eens zou denken wat een lelijk ding.... laat staan dat ik het zou zeggen.... Gaat nooit gebeuren want elk dier is toch mooi!
Fijn dat het nu wel lukt met de foto's! En ja.... Merlijn is prachtig!
 
Dank jullie wel!
Ik heb wel geen hele nieuwe foto van meneertje, omdat hij poseren niet tof vindt. de avatar is de meest recente (2 februari). maar er is hoe dan ook een heel groot verschil tussen daglicht en kunstlicht hé. de kleur van zijn ogen, van zijn vacht, ziet er soms heel anders uit met een andere lichtinval.
als het nu dit weekend eens mooi weer zou zijn hé, dan kon ik eens wat meer foto's met natuurlijk licht proberen.
en mss assistentie vragen van een toevallige bezoeker om Merlijn even stil te houden voor de lens;)
 
Hier is het mooi weer, bij jullie misschien ook?? Voor mooie foto's van mooie Merlijn....
 
Dank jullie wel!
Ik heb wel geen hele nieuwe foto van meneertje, omdat hij poseren niet tof vindt. de avatar is de meest recente (2 februari). maar er is hoe dan ook een heel groot verschil tussen daglicht en kunstlicht hé. de kleur van zijn ogen, van zijn vacht, ziet er soms heel anders uit met een andere lichtinval.
als het nu dit weekend eens mooi weer zou zijn hé, dan kon ik eens wat meer foto's met natuurlijk licht proberen.
en mss assistentie vragen van een toevallige bezoeker om Merlijn even stil te houden voor de lens;)


Heel herkenbaar! De foto's worden het mooiste bij daglicht. Zodra ook maar de flits aan moet worden het allemaal vampiertjes... (rode ogen)
Nou moet ik wel zeggen dat die van mij graag poseren, maar misschien komt dat wel omdat ik bijna de hele dag met mijn camera achter ze aan loop! (beetje overdreven natuurlijk...:rolleyes:)
 
Heel herkenbaar! De foto's worden het mooiste bij daglicht. Zodra ook maar de flits aan moet worden het allemaal vampiertjes... (rode ogen)
Nou moet ik wel zeggen dat die van mij graag poseren, maar misschien komt dat wel omdat ik bijna de hele dag met mijn camera achter ze aan loop! (beetje overdreven natuurlijk...:rolleyes:)
Dat flitsen is inderdaad helemaal niks hahaha vampiertjes:dead
 
Heel herkenbaar! De foto's worden het mooiste bij daglicht. Zodra ook maar de flits aan moet worden het allemaal vampiertjes... (rode ogen)
Nou moet ik wel zeggen dat die van mij graag poseren, maar misschien komt dat wel omdat ik bijna de hele dag met mijn camera achter ze aan loop! (beetje overdreven natuurlijk...:rolleyes:)

Helemaal niet overdreven , ik doe dat namelijk ook. Heb mijn camera (foto , film of mobiel) altijd bij me, je weet maar nooit als ze een leuk of gek moment hebben dat je vast wil leggen. :D Dan kun je dat gelijk doen, anders moet je de camera eerst pakken en eer dat je die dan hebt is het moment allang voorbij en ben je dus te laat :eek: , dat had ik vroeger namelijk, nu niet meer :cool:
 
Het was dit weekend idd mooi weer, ik heb foto's van Merlijn buiten en Merlijn in de keuken, bij daglicht... mijn cameraatje is niet zo gesofistikeerd, van zodra er beweging is, wordt het hele plaatje wazig, dus weet dat ik vele tientallen foto's heb moeten nemen om er een paar goeie te krijgen.
in de keuken had Merlijn weinig vertrouwen in frans bulletje Jozefien, die zou wel eens zijn speelgoed durven misbruiken...
 

Bijlagen

  • DSC06090.JPG
    DSC06090.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 215
  • DSC06111.JPG
    DSC06111.JPG
    1,1 MB · Weergaven: 219
  • DSC06114.JPG
    DSC06114.JPG
    958,2 KB · Weergaven: 207
  • DSC06118.JPG
    DSC06118.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 229
  • DSC06122.JPG
    DSC06122.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 214
  • DSC06128.JPG
    DSC06128.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 212
  • DSC06131.JPG
    DSC06131.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 210
  • DSC06132.JPG
    DSC06132.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 229
  • DSC06137.JPG
    DSC06137.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 215
  • DSC06142.JPG
    DSC06142.JPG
    1,3 MB · Weergaven: 209
Het was dit weekend idd mooi weer, ik heb foto's van Merlijn buiten en Merlijn in de keuken, bij daglicht... mijn cameraatje is niet zo gesofistikeerd, van zodra er beweging is, wordt het hele plaatje wazig, dus weet dat ik vele tientallen foto's heb moeten nemen om er een paar goeie te krijgen.
in de keuken had Merlijn weinig vertrouwen in frans bulletje Jozefien, die zou wel eens zijn speelgoed durven misbruiken...

Wat een lief snoetje heeft hij!
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan