Forum updates Kattenoverzicht aanpassing

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Duidelijk dat er 3 tabbladen zijn 1 met de volledige ras-omschrijving 2de met de foto's en de derde is voor de discussies.

Link 2 vind ik persoonlijk super duidelijke en , als je geen kat van dit ras hebt, dan hoeft je eigenlijk ook niet verder te lezen.
De lijnk eronder voor meer uitleg is duidelijk en uitgebreid. Super gedaan toch ? :BC18

Een portaal van een forum is prima en zeker de info over katten enz.
Weet je, ik vind, dat er vaak katjes ( en ook andere huisdieren ) impulsief worden gekocht en daarna worden gedumpt ivm vakantie enz.
Daar mag volgens mij, best wel indringend voor gewaarschuwd worden, asiels zitten vol met gedumpte hondjes en katjes en dat kan en mag niet gebeuren
Een item met een soort van waarschuwing vind ik ( maar das persoonlijk ) echt wel op zijn plaats.:BC5

Een portaal van een forum is prima en zeker de info over katten enz.
Weet je, ik vind, dat er vaak katjes ( en ook andere huisdieren ) impulsief worden gekocht en daarna worden gedumpt ivm vakantie enz.
Daar mag volgens mij, best wel indringend voor gewaarschuwd worden, asiels zitten vol met gedumpte hondjes en katjes en dat kan en mag niet gebeuren
Een item met een soort van waarschuwing vind ik ( maar das persoonlijk ) echt wel op zijn plaats.:BC5
Ben het helemaal met je eens, zat even te denken waar we dit onder kunnen brengen, is dit een mooi item waar het bij past:
Katten informatie algemeen

Laatst bewerkt:
Zou ik wel doen maar...weet niet hoe haha
Heb vroeger zelf een forum gehad maar dat was heel anders dan dit.:smilie09

Zou ik wel doen maar...weet niet hoe haha
Heb vroeger zelf een forum gehad maar dat was heel anders dan dit.:smilie09
Is best makkelijk, klik op dit
upload_2017-8-27_12-59-25.webp

Vul een topic titel in en vul daarna de tekst in het grote venster dan opslaan ( plaats niew topic ) en dat is alles

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4