Wat is er Nieuw?

Kattenhuis zelf bouwen.

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Hebben jullie ook wel eens iets zelf gebouwd voor de kat?


  • Totaal aantal kiezers
    6

Puk

Ik hou van katten
Vandaag zat ik weer eens nutteloos op het internet te scrollen, en nu zocht ik al lange tijd naar mooie oplossing voor de kattenbak.

Vandaag heb ik die gevonden, een kattenhuis met alles erin.

Binnenkort ga ik dit zelf bouwen, maar hebben jullie dit zelf ook al eens geprobeerd?

Wat heb je allemaal nodig?
Steiger hout.
Wol.
Schroeven.
Krabpalen.

Hebben jullie tips voor het bouwen?

Alvast een fijn weekend toegewenst.



Kattenhuis-krabpaal-kattentoilet-en-mandje-in-een.1413390086-van-SanneHoogland (1).jpeg
 
Niet direct tips maar hou wel rekening met alles was je eventueel verlijmd dat het niet giftig is.

Wel een super leuk idee.
Misschien wel leuk om er nieuw onderdeel voor het forum voor te maken :) wat denk jij ervan @Puk

Een eventuele titel heb ik al :D
 
Super bedankt voor het promoten @Edwin.

Het kan behoorlijk nieuw item zijn, alleen ben ik normaal niet de handigste persoon. Laatst hoorde ik namelijk dat iemand voor 40 euro zijn eigen krabpaal had gemaakt, en dat zag er behoorlijk goed uit.

Plus de kattenbak niet bepaald schoonheid voor je huiskamer. Ik ga dit weekend maar eens ontwerpen en bedenken.
 
Super bedankt voor het promoten @Edwin.

Het kan behoorlijk nieuw item zijn, alleen ben ik normaal niet de handigste persoon. Laatst hoorde ik namelijk dat iemand voor 40 euro zijn eigen krabpaal had gemaakt, en dat zag er behoorlijk goed uit.

Plus de kattenbak niet bepaald schoonheid voor je huiskamer. Ik ga dit weekend maar eens ontwerpen en bedenken.
Ik vind het toch een goed onderwerp, eens nadenken hoe dit op te gaan zetten.
Misschien wat info verzamelen van zelfbouwers???
 
Katten klussen groot en klein, Puk zal erbij zijn
 
Laatst bewerkt:
We hebben dit nog niet gedaan, maar zijn dit wel van plant eenmaal we een huis hebben. Mijn man heeft al een plan in zijn hoofd voor een giga krabpaalparadijs in elkaar te zetten voor als onze 2 andere katten er bij zijn. :)
 
We hebben dit nog niet gedaan, maar zijn dit wel van plant eenmaal we een huis hebben. Mijn man heeft al een plan in zijn hoofd voor een giga krabpaalparadijs in elkaar te zetten voor als onze 2 andere katten er bij zijn. :)

Ik wil het ook gaan doen, als we eenmaal groter huis hebben. Het is super leuk idee, alleen je moet ook erg handig zijn haha
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan