Vraag? Kater auto ziek?

Discussie in 'Hulp nodig, of wat te doen?' gestart door leon en sandra, 12 sep 2018.

1. onze katter van 9 is sinds onze andere kat is overleden voor het eerst alleen mee op vakantie.
    Hij doet het goed en vindt het fijn.
    Alleen ik denk dat ie auto ziek is.
    Hij heeft tot 2x toe in zijn bench gepoept.
    En hij kwijlde nog al.
    Normaal geef ik een huisdier een reistablet.
    Hoeveelheid ligt aangewicht.
    Maar pillen krijg ik er bij hem niet in.
    Is er een andere oplossing.

2. Catherine

Catherine Moderator Medewerker Moderator

Niet zo fijn als ze wagen ziek zijn.
    Wat je kan doen is felisept in reismandje doen dat geeft al meer relax gevoel.
    Vooral niet teveel eten gevenn je kan altijd onderweg stoppen en proberen iets te geven van eten en drinken. Let goed op dat de kat niet kan ontsnappen.
    Reistabletje kan je mss in vier doen als harde tabletje is en die in snoepstick verstoppen.
    Crushen en in was creme freche of smeerkaas mengen... lukt dit echt niet dan crushen en mengen met de hoeveelheid melk dat in klein spuitje gaat dus paar ml ' ters maar zodat het rap in bekje gespoten kan worden onder wat dwang... Het is was proberen en uit zoeken wat beste kan.
    Lukt dit allemaal niet en is hij echt ziek dan mss opteren om hem thuis te laten en niet meer op reis te nemen en iemand van familie of vrienden op hem laten kijken paar keer per dag of goed kattenhotel... Hopelijk vindt je de beste oplossing voor je lieverd.. misselijk zijn is niet fijn.

3. mariska31176

mariska31176 Beheerder Medewerker
    Beheerder

Ik geef hetzelfde advies als Catherine.
    Fijn malen en in wat lekkers doen waar hij gek op is.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.