Kat gezocht

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Beste mensen,

Enkele maanden geleden verloor ik mijn goede vriend Radja. Hij werd vergiftigd
Door kinderen uit de buurt.
Het was zo’n ontzettend lief beestje.
Na enkele maanden rouwen zijn ik en mijn gezin klaar om een nieuw katje in ons gezin tr verwelkomen. Wij zouden echter graag terug hetzelfde type kat hebben.
Radja was een donkerrode kater en de beste omschrijving zou zijn een
Europese huiskat met langhaar.
Ik voeg nog een foto toe.
Kan iemand ons helpen een cattery of hobby kweker te vinden?
Alvast bedankt

Bijlagen

• 7A1C8504-6101-4652-BC25-91132F924F51.webp
    7A1C8504-6101-4652-BC25-91132F924F51.webp
    29,9 KB · Weergaven: 13
Wat vreselijk van die rotkinderen, hoe konden ze zonder hart een kat vergiftigen? Begrijp sommige niet , begint met een dier wat is het volgende?

Fokkers echt van europese kortharen zijn er zo niet, het zijn gewoon huis tuin en keuken katten.
Wil je echt een raskat dan hangt daar een ferm prijskaartje aan vast.
Je zal asielen moeten nagaan of er ergens rosjes in opvang zitten of als kitten..
Van welke streek bent u en welk land? En hoe ver wil u erom rijden?

Wat vreselijk van die rotkinderen, hoe konden ze zonder hart een kat vergiftigen? Begrijp sommige niet , begint met een dier wat is het volgende?

Fokkers echt van europese kortharen zijn er zo niet, het zijn gewoon huis tuin en keuken katten.
Je zal asielen moeten nagaan of er ergens rosjes in opvang zitten of als kitten..

Beste
Dankje voor je reactie.
qua afstand maakt mij echt niet uit.
Zolang ik mijn zoon maar tevreden kan maken😁 ja ik had gezien dat een turkse angora wel wat weg heeft van onze radja

Je hebt ook ragdollen in het ros, kijk ook de asielen na want regelmatig zitten er wel langhaar rosjes bij. En wie weet wordt je toch verliefd op een andere kat..

Je hebt ook ragdollen in het ros, kijk ook de asielen na want regelmatig zitten er wel langhaar rosjes bij. En wie weet wordt je toch verliefd op een andere kat..
hey catherine,
Een raagdoll in het ros vind ik wel een leuke optie. Vind dit namelijk wel mooie katten.
Ken jij toevallig een cattery die dit doet? Vind er weinig over terug op het internet

Wat ook een ideale site kan zijn:

Momenteel is er weinig aanbod, maar dat kan soms ook totaal anders zijn. En verder kan zoals @Catherine ook al aangaf het asiel een aanrader zijn. Daar zitten katten die graag in een goed huis terecht willen komen.

Hij werd vergiftigd
Door kinderen uit de buurt.
Op dat punt kan het ook verstandig zijn om jouw toekomstige kat binnen te houden of de tuin zodanig af te schermen dat hij/zij daar niet uit kan en veilig blijft.

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4