Wat is er Nieuw?

Kat bijt me

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Ik wil ontdekken waarom dat ze dit doet aangezien ik diabetes heb kan ik me die bijtaanvallen niet veroorloven. Het is bijna altijd in mijn benen en ik heb het idee dat ze me iets duidelijk wil maken maar ik weet het niet ik heb me suf gepiekerd waarom dit gedrag. Ik ben de hele dag bij haar en ze is een binnenkat inmiddels haar bak word elke dag ververst eten/drinken staat er ik speel en knuffel met haar. Wie herkent dit en wat er aan doen.

Catherine

Moderator
Medewerker
Moderator
Hallookes
Niet fijn als je kat je aanvalt en bijt.
Hoe oud is de kat?
Welk ras?
Mss heeft ze nood aan een vriendje om mee te spelen. Speel je zelf ermee lang genoeg elke dag ?
Staat er grote krabpaal, heeft ze afleiding genoeg van speeltjes?

mariska31176

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Het is inderdaad geen pretje als ze aanvalt en bijt.
Als het een jonge kat is, kan het zijn dat ze dan wil spelen op dat moment.
Ik weet niet of er een krabpaal is? Zo ja is deze hoog genoeg voor haar om te kunnen strekken ?
Zijn er genoeg speeltjes waar ze mee kan spelen in haar eentje ?
Misschien heeft ze gehoefte aan een speelmaatje, zoals Catherine ook al zei.

Hoi huis en tuin kat/kitten maar vader waarschijnlijk een Maine Coon en ze is net 8 maanden geweest. Milky heeft veel speeltjes en spelletjes en ik speel vaak met haar en knuffel haar een aantal keren per dag. Er zijn meerdere krabpalen voor haar ik verschoon elke dag haar bak. Voor de rest is het een binnen kat( wel buiten aan de lijn) omdat ik haar niet buiten wil hebben omdat wij een kat hadden die vergiftigd is.

Baasje:happy-cat-emoji:

Hallo leeftijd en afkomst had ik er bij gezet maar inmiddels heb ik contact met de dierenarts gehad en Milky moet weer een opvoeding hebben. De vroege sterilisatie heeft nogal een schuldgevoel bij mij opgeroepen en heb de touwtjes meer uit handen gegeven te veel dus. Inmiddels streng met heropvoeden bezig en ze reageert hier goed op en krijg weer meer respect en ben blij dat ik toch even met de dierenarts contact heb gehad en goed advies heb gekregen.

Fijne dag Baasje

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3