Ik probeer mijn jongens ook geregelt te borstelen, Dax rent na een tijdje weg :( maak het altijd later op de dag af

Bones vindt het niet erg maar bijt in de borstel omdat hij er mee wil spelen, maar hemkan ik wel gewoon blijven borstelen met onderbreekinkjes hahaha.
Misschien een tip voor als een kat een open wondje heeft, smeer er wat vaseline op. Dan krabben ze minder op dat plekje of zelfs een tijdje helemaal niet, maar poetsen doen ze dan nog wel.
Mijn Bones had een week of 2 geleden zomaar een plek, ter groote van een 2 euro munt, op zijn strottehoofd. Pluk haar weg, was knal rood een bloedde heel lichtjes, heb er toen gelijk vaseline op gesmeerd. Tot op de dag van vandaag weet ik nog altijd niet wat er gebeurd is, ik weet wel dat Bones en Dax samen aan het spelen waren (met wat stoeien) maar ik heb die pluk haren nooit gevonden. Dit gebeurde zondags avonds , ben 's maandags naar de da geweest , om het voor de zekerheid te laten controleren, die kon ook niks geks vinden. Ze vond het prima van de vaseline, ze had wel een creme voor als het erg geïrriteerd of ging jeuken, mocht ik ophalen als de vaseline niet zo helpen, maar heb dat niet nodig gehad want de vaseline heeft zeer goed geholpen. Want de plek was 's maandagsochtends al weer licht roze en heel rustig. Heb de eerste 2 dagen 3 á 4 keer vaseline gesmeerd, en daarna 3 dagen 2 keer en toen niks meer. Was al zo ver genezen dat vaseline niet meer nodig was.