Wat is er Nieuw?

Hoi ik ben Ronald

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Hoi, ik ben dus Ronald en heb me al vrij snel bij Sjed aangemeld, alleen had ik me nog niet voorgesteld. Ik ben de man van Anja M. en momenteel zijn we het gelukkige personeel van een blue bicolor tabby meisje, Ayunda. Helaas is ze momenteel alleen omdat in haar maatje Zoeï, een seal mitted meisje, in januari na een korte maar hevige ziekte is gestorven. Ze is maar 14 maanden jong mogen worden. Ayunda is nu ruim 11 maanden en ze is een geweldige speelse meid. In mei krijgen we als alles goed gaat ( en daar ga ik wel van uit) een nieuw maatje voor Ayunda. De kittens zijn momenteel 4 weken oud en over twee weken gaan we op kittenbezoek. De cattery waar we dan heen gaan is die van Karin Eschweiler (Perfect Match), die hier ook op het forum actief is.

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Hoi Ronald,
Welkom op ons forum, je was er inderdaad snel bij toen we in januari officeel online gegaan zijn was jij er snel bij.
Ik hoef je niks meer te vertellen Anja M. heeft je natuurlijk alles al verteld :)

Leuk dat je er bent en voel je vrij om topic's te starten, foto's toe te voegen etc..
Als er vragen zij stel ze gerust.

Groetjes,
Edwin

Hoi Ronald,
Welkom op ons forum, je was er inderdaad snel bij toen we in januari officeel online gegaan zijn was jij er snel bij.
Ik hoef je niks meer te vertellen Anja M. heeft je natuurlijk alles al verteld :)

Leuk dat je er bent en voel je vrij om topic's te starten, foto's toe te voegen etc..
Als er vragen zij stel ze gerust.

Groetjes,
Edwin
Komt goed Edwin. Anja hgeft me idd al veel verteld. Mocht er nog wat onduidelijk zijn, of ik ideeën heb voor je, zal ik dat melden.

Merlijn

Kompleet gek van katten
Welkom Ronald!
en wat leuk dat jullie na het verschrikkelijke en abrupte verlies van een geliefde poes nu kunnen uitkijken naar de komst van een nieuw dolletje. Ayunda zal helemaal in de wolken zijn met haar kleine speelkameraadje, zeker weten!

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4