Wat is er Nieuw?

Hoi Hoi

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
S

Sindy

Gast
Gast
Hoi hoi!!

Even voorstellen..... nou ik ben Sindy, ik woon samen met mijn man en onze beestjes in de provincie Zeeland.

Sinds afgelopen zomer in het bezit van onze Ragdolls, eerst een herplaatser Fenna, maar voor het gezelschap ook maar haar dochter Fay, en later kwam er ook nog een katertje Jay Jay bij, wat dan gelijk ook weer het halfbroertje is van Fay.:c

Ondanks dat ze verschrikkelijk ondeugend kunnen zijn genieten we vollop van onze poezels!

Ook nog twee honden dus gezellige beestenboel hier!! :D

Groetjes

Sindy

1378351_520294448060636_2049770212_n.jpg
 
Hoi Sindy,
Welkom op het forum :)
In Brabant zeggen we wan skon plaiku / wat een mooie foto.
Wat zitten ze er toch lief bij.
 
Hoi Edwin, dank je wel!!

Ja lekker knus bij elkaar... :)
 
Eerst lagen ze ook nooit in dat mandje, totdat ik het kussen wat er in hoort eruit haalde een gewoon een handdoek erin deed... nu liggen ze er iedere ochtend wanneer ik de slaapkamer uitkom... tenminste als ze niet tegen de slaapkamerdeur aan het bonken en krabben zijn!! Maar beneden staat o zo een leuk mandje van Happy Hous, helaas maken ze hier weinig gebruik van, dan heeft de krabpaal toch de voorkeur!!
 
Hier wordt het mandje boven op de krabpaal goed benut, en ook het mandje naast onze slaapkamer!! Gelukkig niet voor niks aangeschaft haha!
 
en hij heeft het rijk alleen!! Die van mij duwen elkaar er soms gewoon uit hoor haha
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan