Wat is er Nieuw?

Hoi allemaal!

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden

Ivory Feliz

Helemaal gek van katten
Hoi allemaal!
Wat leuk dat er een speciaal Ragdoll forum is.
Ik zal me even voorstellen, ik ben Marloes en woon samen met mijn vriend in Amsterdam.
We zijn trotse eigenaar van Ivory, een witte maine coon poes, Kyara een lilac point ragdoll poes en een hond (pitbull) Blue.
Met Kyara willen wij graag kittens, vorig jaar is ze al eens bij een dekkater geweest maar helaas zijn daar geen kittens uit gekomen. Het bleek na onderzoek dat het zaad van de dekkater niet meer zo actief was helaas.
Op dit moment is Kyara weer bij een dekkater, we gaan haar zo ophalen, en we hopen heel erg dat het dit keer wel lukt!
Aangezien dit ons eerste nestje wordt kunnen we altijd wel advies gebruiken, vandaar dat ik me hier maar even heb aangemeld. Zijn hier veel ervaren fokkers op het forum?
Op Facebook zijn we te vinden als Ragdoll Cattery Ivory Feliz.
Groetjes, Marloes

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Hoi Marloes,

Welkom op het forum leuk dat je er bent.
Er zijn een aantal ervaren mensen aanwezig op het forum.
Er is een topic waar je de Cattery kan promoten.
Ook als je straks kittens hebt kan je ze hier aanbieden.
Er is genoeg te lezen, en te beleven. voel je vrij om berichten te plaatsen en topics te starten.
Veel plezier

Groetjes,
Edwin

mariska31176

Beheerder
Medewerker
Beheerder
Hoi Marloes

Welkom op het Ragdoll forum :D

Veel geluk, ik hoop dat het nu wel gelukt is en dat Kyara zwanger is :D

Wat een mooie naam trouwens Kyara, had ernog nooit van gehoord.

MayaBlue

Kompleet gek van katten
Welkom Marloes :), ik ben ook een beginnende ragdoll fokker. Indien de dekking geslaagd is overspoel je ons binnenkort toch met schattige kitten foto's he :D?

Ellen Majeur

Ik hou van katten
Dag Marloes.
Wat een heerlijke combinatie: poezen en een pitbull. Dat zou veel vooroordelen over deze geweldige honden kunnen wegnemen.
Succes met het nestje. We zullen je verhalen op de voet volgen!

Judy

Ik ben zelf een kat
Hoi Marloes!

Welkom op het forum!

Ikzelf heb geen ervaring met het fokken (ik had wel plannen met mijn Lynn, maar toen ze voor het eerst krols werd en bleek dat zij elke keer 10 dagen krols was, 4 dagen niet en dan weer 10 dagen wel heb ik haar toch maar laten steriliseren). Ik hoop voor je dat het dit keer wel is gelukt met de dekking ^_^ Dan kunnen we over een tijdje weer prachtige foto's van kittens zien ;)

Merlijn

Kompleet gek van katten
Welkom Marloes!
Spannende tijden zeg, afwachten of je mooie Kyara deze keer wel mama gaat worden.
En wat gaan wij hier op het forum een leuke tijd tegemoet dan, mee aftellen naar de geboorte, en lots and lots of babyfoto's!

S

Sindy

Gast
Gast
Hoi hoi Marloes, welkom!! En veel succes met de eventuele zwangerschap van Kyara!! En ja, ik ben dan ook erg benieuwd naar alles foto's!!! :c

Ivory Feliz

Helemaal gek van katten
Bedankt allemaal! Ik ga jullie zeker op de hoogte houden en lekker veel foto's plaatsen. Vind het ook zo spannend aangezien het de vorige keer niet gelukt was! En inderdaad Ellen, een heerlijke combinatie! Gaat hartstikke goed, alleen de hond is nog jong en hij is nogal lomp en wild, maar gelukkig weet hij wel wie de baas is in huis, haha!
Ik zal snel eens foto's plaatsen van de beestenboel, maar ik moet nog een beetje uitzoeken hoe alles werkt

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4