1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Beste Bezoeker wist jij dat het forum ook beschikbaar is in een donkere variant!

Klik links onderaan op Lichte kat en selecteer de Zwarte kat.

3. Beste Bezoeker wist jij dat je berichten eenvoudig kan delen op social media zoals: Facebook, Google+, Twitter en Whatsapp. Lees hier meer over het delen op social media

Heel veel sterkte en beterschap

Discussie in 'Ziekenboeg' gestart door Edwin, 16 okt 2014.

1. Edwin

Edwin Beheerder Medewerker
    Beheerder

De huismeester vindt dit leuk.
  2. De huismeester

De huismeester I am a Britse Langhaar

Dank je wel Edwin, we doen onze best om haar er weer doorheen te helpen. (y)

3. Edwin

Edwin Beheerder Medewerker
    Beheerder

Hoi André ik weet dat jullie goed zorgen voor Tirza, wij leven met jullie mee.

De huismeester vindt dit leuk.
  4. daytir

daytir Kat

Dank je wel Edwin voor alle steun , ook alle dank voor wie ons steunt en volgt, die is echt nodig , want soms weet ik het echt niet meer, ik doe alles wat ik maar kan doen voor ons beestje, we willen haar zeker nog niet kwijt , echt niet :cry:

André wil zo graag helpen, maar ze loopt van iedereen weg , vroeger kreeg ze Calm als voeding en dan ging ook alles beter en was ze niet zo bang , maar dat lust ze niet meer.
    En de medicijnen gooien gans haar gedrag anders dan voorheen, ook soms tegenover mij.

Kon zoveel met dat beestje , hoop dat het gedrag nog veranderd voor ons allebei.

Laatst bewerkt: 16 okt 2014
  5. mariska31176

mariska31176 Beheerder Medewerker
    Beheerder

6. daytir

daytir Kat

Dank je wel Mariska [​IMG]

7. daytir

daytir Kat

Heel goed nieuws , lees maar bij schildklier , wat een opluchting .
    Iedereen nog bedankt voor alle steun , voor iedereen die ons volgt , en voor alle lieve wensen :)(y)

Lissy, Edwin en mariska31176 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina