Wat is er Nieuw?

Hannah en Contessa

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
J

Jessica

Gast
Gast
Ik zag dat ik nog geen foto topic had van mijn meisje Hannah.
Ze is geboren op 5-4-2013 en een heerlijk meisje. Mijn lieve knuffelkont :)

Als kitten
hvypf4.jpg

En nu als mooie meid van 11 maanden oud.
124x4kk.jpg

140hf9c.jpg

rcv66v.jpg

2u5bd4i.jpg

Hannah en haar beste vriendin Suzy
20ro9jb.jpg

Bijlagen

• _DSC0060 Kopie.jpg
    _DSC0060 Kopie.jpg
    86 KB · Weergaven: 180
  • _DSC0048 kopie.jpg
    _DSC0048 kopie.jpg
    115,1 KB · Weergaven: 190
  • _DSC0072 kopie.jpg
    _DSC0072 kopie.jpg
    104,6 KB · Weergaven: 181
  • _DSC0107 kopie.jpg
    _DSC0107 kopie.jpg
    125,1 KB · Weergaven: 177
  • _DSC0016 kopie.jpg
    _DSC0016 kopie.jpg
    79,9 KB · Weergaven: 188
Laatst bewerkt door een moderator:

Merlijn

Kompleet gek van katten
wat een mooie meid!
zonder indiscreet te zijn, mag ik informeren naar het gewicht van deze prachtige dame? ze ziet er heel groot uit voor een poes vind ik. echt mooi!

J

Jessica

Gast
Gast
Dankje ben ook erg trots op haar.
Ze is juist erg klein hoorde ik van mensen om mij heen. Ze is nu 11 maanden en weegt 3,4 kilo.
Ze heeft erg veel vacht waardoor ze groter lijkt dan ze is :c

Merlijn

Kompleet gek van katten
Dankje ben ook erg trots op haar.
Ze is juist erg klein hoorde ik van mensen om mij heen. Ze is nu 11 maanden en weegt 3,4 kilo.
Ze heeft erg veel vacht waardoor ze groter lijkt dan ze is :c
wow, zeg dat wel, veel vacht! ik had ze veel zwaarder ingeschat. op de foto met de kater zie je idd dat ze een tengere meid is, wat een kanjer is hij zeg!
mss het verschil tussen katers en poezen, dat bij ragdolls toch wel heel groot kan zijn?
en is Hannah nog een open poes (omdat je castraat bij de grote kater hebt gezet), die wegen soms ook minder dan een geopereerde poes?

J

Jessica

Gast
Gast
Hannah is inderdaad nog open. Ze is ons eerste meisje van onze cattery. Haar mama is ook een kleine poes, vader is dan weer groot. Ik hoop dat ze uiteindelijk 5 kilo gaat wegen als ze volgroeid is maar we zullen zien.

Merlijn

Kompleet gek van katten
de mama van Merlijn is ook een kleintje, de papa ook groot en fors. Merlijn gaat duidelijk naar de papa en hij heeft twee kleine fijne zusjes die eerder naar de mama aarden, maar zijn grote zus uit het eerste nestje van de mama (met dezelfde papa) is een prachtig grote en zware poes, dus die heeft dan ook weer de aard van de papa meegekregen.
het zal wel altijd een beetje afwachten zijn hé, hoe ze uitgroeien. Hannah is in alle geval een hele mooie poes! En zolang je haar niet naast die grote jongen laat poseren, valt het totaal niet op dat ze nu nog aan de kleine kant is.

J

Jessica

Gast
Gast
Het ligt ook weer aan de voorouders natuurlijk :) Maar of ze nou groot of klein zijn, ze blijven leuk en lief. Ik ga geregeld naar shows, 2 weken geleden voor het laatst, en de keurmeester vond haar niet klein. En ze is in een maand ook nog 200 gram aangekomen dus ik vind het wel prima. Ik maak graag foto's van haar naast de anderen, dan krijg ik zelf ook een beter beeld hoe groot of klein ze op dat moment is. Ik zie haar namelijk zelf als een mini meisje haha.

We weten wel dat we er een forse kater op willen die wat maat geeft. :)

MayaBlue

Kompleet gek van katten
Ja een open poes zal ook wel altijd minder wegen he, ons Lemontje lijkt echt nog op een kittentje als ik haar nu op 6 maand (3,04 kg) bekijk maar dit is misschien omdat haar zus op 6 maand al tegen de 5 kg zat :D.

J

Jessica

Gast
Gast
Dankjewel :) Ik heb in totaal 5 katten, maar geen idee waar ik die kan laten zien. Zijn namelijk geen ragdolls ;)

Merlijn

Kompleet gek van katten
dan heb je geluk! Merlijn neemt al bijna de benen als hij de velcrosluiting van het fototoestel hoort openritsen...:D

mariska31176

Beheerder
Medewerker
Beheerder
dan heb je geluk! Merlijn neemt al bijna de benen als hij de velcrosluiting van het fototoestel hoort openritsen...:D

daarom heb ik mijn fotocamera altijd zo los in mijn broekzak zitten en mijn camcorder ligt ook altijd dicht bij de hand, maarja die is wat trager met opstarten.
maar evengoed dan rent en verstopt Dax zich nog altijd :rolleyes: maar Bones niet die gaat er soms ook echt voor zitten :D

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4