Wat is er Nieuw?

Hallo

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
J

Jessica

Gast
Gast
Hoi, ik ben Jessica 26 jaar oud en woon in Zeist.
Ik woon samen met mijn vriend en we hebben samen 5 katten.
Ik heb een geweldige kattengroep, ze zijn mega speels en vinden alles prima. Zijn onwijze knuffelkonten en rennen dagelijks achter elkaar aan door het huis heen.

Ik werk als verzorgende bij een verzorgingstehuis voor vooral demente ouderen.

Verder heb ik een hele grote passie voor fotografie. Ik doe het hobbymatig en vooral van katten, mijn eigen katten:c.

In 2013 zijn wij onze cattery begonnen, Perfect Change. We vinden het heel erg spannend en leuk, leren nog iedere dag bij en hopen eind dit jaar uit te mogen zien naar ons eerste nestje.

Groetjes Jessica en de katjes

dadad.jpg
_DSC0339.JPG
 
Gewoon kippengaas van de gamma gebruikt. Was het goedkoopste gaas maar super stevig, ben er heel erg tevreden over. :) We hebben ze met krammen bevestigd aan een houten frame.
 
Gewoon kippengaas van de gamma gebruikt. Was het goedkoopste gaas maar super stevig, ben er heel erg tevreden over. :) We hebben ze met krammen bevestigd aan een houten frame.
Wij zoeken/zochten ook voor een oplossing, dankzij jou foto is de oplossing daar.
Dank je wel :c
 
Haha wat leuk! Wat gaan jullie afzetten? Ook het balkon?
Was wel echt een heel karwei, ik ben totaal niet handig en mijn vriend had het ook nog nooit gemaakt. We hebben er dan ook wel 4 dagen heel wat uur aan gewerkt maar ben er zo blij mee. Kan gewoon heel de dag de deur open laten zonder dat ze ontsnappen :)
 
Wij wonen in een appartement en hebben ook een balkon, wij zijn bang dat SjEd tot toch ook eens een sprongetje waagt op de reling met alle gevolgen van dien.
Tot nu toe blijft hij lekker op het balkon zitten maar..... .. ... Je kent het gevoel wel.
 
Oh ja dan zou ik hem wel afzetten. Ik was op een gegeven moment alleen maar bezig om 4 katten van de railing af te halen. Doodeng vond ik het. Mooi project dus voor je deze zomer haha ;)
 
Oh ja dan zou ik hem wel afzetten. Ik was op een gegeven moment alleen maar bezig om 4 katten van de railing af te halen. Doodeng vond ik het. Mooi project dus voor je deze zomer haha ;)
Doodeng ja pffff moet er niet aan denken.
Na de winterstop eerste werk :-)
 
Doodeng ja pffff moet er niet aan denken.
Na de winterstop eerste werk :)
Jullie hebben een iets breder balustrade daar kunnen ze teminste nog op zitten.
Die van ons is de helft smaller.
 
  • :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4
  • :BC5
  • :BC6
  • :BC7
  • :BC8
  • :BC9
  • :BC10
  • :BC11
  • :BC12
  • :BC13
  • :BC14
  • :BC15
  • :BC16
  • :BC17
  • :BC18
  • :BC19
  • :BC20
  • :BC21
  • :BC22
  • :BC23
Back
Bovenaan Onderaan