Wat is er Nieuw?

Hallo ik stel mij even voor

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Hallo ik ben Mia en ben getrouwd met Leo.
Wij zijn in het bezit van 4 Golden Retrievers ( 4 generaties ) en 3 Ragdolls waarvan 2 Blue bicolours 1 vader en zoon beide hebben ze hun balletjes gedoneerd aan de ballenbak ;-)
dan nog een Ragdollpoesje 'n Seal Tabby Torti Bicolour zij is 14 januari j.l. de trotse moeder geworden van 'n vijfling. Vanaf 1983 zijn wij in het bezit van golden retrievers en hebben 11 nestjes gefokt tot mei 2011. Door 'n foutje van moeder natuur hebben wij besloten te stoppen met het fokken van dit voor ons zeer geliefde ras.
onze kennelnaam is v.d. Golden Gollin.
Wij zijn dan ook blij dat we de cattery naam goed gekeurd kregen: Gollins Ragdoll, zo vloeit onze liefde voor dit ras voort over in de Ragdolls. hoe liefdevol deze 2 rassen voor ons betekenen kunt u zelf over oordelen door 'n kijkje te nemen op www.goldengollin.weebly.com en www.gollinsragdoll.weebly.com
Ik hoop hier leuke verhalen te kunnen delen en mocht ik eventueel met vragen zitten hoop ik hier antwoorden te kunnen vinden.

Ellen Majeur

Ik hou van katten
Dag Mia.
Een hele ommezwaai van Retrievers naar Ragdolls! Maar ik heb begrepen dat fokken heel verslavend kan zijn.
Twee jaar geleden ben ik op bezoek geweest bij de cattery Zenzidolls en ik heb m'n ogen uitgekeken. De boerin fokt mooie ragdolls en de boer fokt Savannahs.
Een Savannah leek me toen leuk in combinatie met onze honden. Maar bij nader inzien leek zo'n wildere kat me toch een te grote verantwoordelijkheid.
Maanden later heb ik toen toch voor de ragdoll gekozen. Geen Zenzidoll overigens, want ik wilde graag een donkere en dat is Phlooph geworden.
Ik ga nu even kijken of je al foto's geplaatst hebt.

MiLu

Kompleet gek van katten
Hallo Mia, welkom hier. Ik ben ook net nieuw hier. Leuk om te lezen over je cattery! Jammer van de goldens. Ik ken heel veel mensen met een golden en weet hoe gek men ervan kan zijn. Zijn ook hele leuke honden. Lijkt me leuk om foto's te zien van je beestenboel en om erover te lezen.

• :happy-cat-emoji:
  • :cat-heart-eyes-emoji:
  • :smirk-cat-emoji:
  • :omg-cat-emoji:
  • :tear-cat-emoji:
  • :tear-from-one-eye-cat-emoji:
  • :angry-cat-emoji:
  • Havermout
  • :BC1
  • :BC2
  • :BC3
  • :BC4