Wat is er Nieuw?

Hallo allemaal!

Welkom bij kattenforum SjEd

Registreren Aanmelden
Wolliepop

Wolliepop

Actieve kat

Een leuk forum waar ik graag in meedoe! Al mn hele leven kattenliefhebster...begonnen met siamees, nu nog 4 maine coons ( vorig jaar zijn onze twee oudjes van 19 en 18 jaar , Coontje en Birmaantje) overleden...ook hebben we een bejaard hondje ( was van mijn moeder) van 16 jaar.
Mijn katten heb ik al op het kattenoverzicht geplaatst ( was ff zoeken...maar t zal snel wennen..) Leuk al die foto's en info ook!

Edwin

Edwin

Beheerder
Medewerker
Beheerder

Hoi Wolliepop.

Welkom op het forum.
Wat een prachtige foto's van de main coons :BC18
Je hebt heel wat ervaring en kennis opgedaan met je diertjes, het is altijd verdrietig om te lezen dat je afscheid hebt moeten nemen van je zo geliefde katjes.

Voel je vrij om informatie te plaatsen, topic's te starten enz....
Zijn er vragen of heb je een idee laat het me dan weten.
We zijn er om elkaar te helpen.
Heel veel plezier.

Groetjes,

Edwin.

Wolliepop

Wolliepop

Actieve kat

Hoi Wolliepop.

Welkom op het forum.
Wat een prachtige foto's van de main coons :BC18
Je hebt heel wat ervaring en kennis opgedaan met je diertjes, het is altijd verdrietig om te lezen dat je afscheid hebt moeten nemen van je zo geliefde katjes.

Voel je vrij om informatie te plaatsen, topic's te starten enz....
Zijn er vragen of heb je een idee laat het me dan weten.
We zijn er om elkaar te helpen.
Heel veel plezier.

Groetjes,

Edwin.
Dankjewel hoor, ja na ruim dertig jaar is er heel wat gebeurd in onze kattenfamilie, vreugde en verdriet maar vooral altijd heel veel plezier en liefde met ze:BC14ik ga me eens rustig verdiepen in wat er allemaal is hier en er ook zeker proberen wat aan bij te dragen! :BC18

Catherine

Catherine

Moderator
Medewerker
Moderator

Welkom op ons leuk forum.
animaatjes-welkom-5030774.jpg

Bovenaan Onderaan